** oa-kerstpakket... hart onder de riem :-)

** oa-kerstpakket... hart onder de riem :-) 

Onderwerp van BeHappy

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy
    Omdat ik, door allerlei omstandigheden, al lange tijd niet meer actief was op OA, was ik super verbaasd om een pb te ontvangen van de Kerstvrouw met de mededeling dat ik genomineerd was.
    Vond het ook wel een beetje g?nant Smile, omdat ik het afgelopen jaar niet, zoals vorige jaren, actief heb mee kunnen helpen.

    Maar daarentegen vond ik het wel super leuk Smile om genomineerd te worden, dat warmt het Smile

    En toen ik gisteren het pakket mocht ontvangen, bleek het ook nog een heel mooi pakket te zijn, met allerlei dingen waar ik blij van word en die goed bij mij passen.
    Zoals bijv.:
    - hele handige oplaadbare waxinelichtjes (ik heb zo'n beetje het hele jaar door wel kaarsen en waxinelichtjes aan)
    - een waxinelichthouder met een tekst met "Happiness Is Home Made" erop (hoe toepasselijk i.v.m. mijn nickname en het feit dat ik home made dingen maak/verkoop Smile)
    - een mooie etag?re (handig als ik weer een buffet maak of choco-fondue Smile)
    - fijne dubbelwandige glazen om thee warm te houden
    - etc. (zie foto ajb)



    Thanks 4:
    - de nominatie (zo lief Smile
    - het samenstellen van het pakket (top Smile)
    - het bezorgen van het pakket (was weer gezellig Sunrise Smile)
    Plaatje
  2. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy

    quote:
    Dit schreef scar
    Ook ik mocht een kerstpakket ontvangen. Een lief, leuk en warm pakket, heel erg lief, dank je wel.


  3. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy

    Leuk al die blije mensen SmileSmile

    Toch wel een top actie die OA-KERSTPAKKETTEN ACTIE !! Smile
Terug naar de lijst