Ik wil graag lekker loungen in mijn tuin. En dan niet op zo'n set van 2zits, tafel en 2 stoelem, neee, ik heb eisen ook nog. Ik wil zo'n set met hoek en tussenstukken en comfortabele kussens. Van wicker, het liefst.
Nou zijn die sets nieuw erg duur. ?750 is best een normaal bedrag voor wat ik wil. En zoveel geld heb ik dan weer niet, dus ik dacht: Marktplaats.. Maar daar zijn de sets ook nog minstens ?500 euri ( wat ik wil dan he, 3 hoekstukken en 2 middenstukken, en van die lekkere dikke kussens) en zit ik met vervoer. In mijn auto past het niet en een trekhaak heb ik ook niet...
Nou dacht ik, misschien moet ik 'out of the box' denken. Waar gaat het mij om? Lekker zitten in de tuin. Liefst met kinders, kat op schoot, voeten op gelijke hoogte. Heeft iemand een tip voor mij? Een goed idee! Of wil misschien zijn loungeset bij me langsbrengen voor niet al teveel geld ;)?
tja wie wil dat niet... Ik heb een tafel bij het vuil weggehaald en mijn standen - en kuipstoelen zijn krijgertjes in alle kleuren en maten. Als ik heerlijk in het zonnetje zit doe ik mijn ogen dicht en droom van een mooie loungeset.
Ik zou voor die 500 euro max een mooie. Tuin set kopen . Incl. Voeten bankje.
Die lounge sets zijn veel verschillen in . Maar allemaal zitten ze voor geen meter .
Grote lompe dingen in tuin slecht op te bergen .
Tuin set is te stapelen of in te klappen .
quote:Dit schreef papa-djenna Ik zou voor die 500 euro max een mooie. Tuin set kopen . Incl. Voeten bankje.
Die lounge sets zijn veel verschillen in . Maar allemaal zitten ze voor geen meter .
Grote lompe dingen in tuin slecht op te bergen .
Tuin set is te stapelen of in te klappen .