Loungeset of anders?

Loungeset of anders? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    tja wie wil dat niet... Ik heb een tafel bij het vuil weggehaald en mijn standen - en kuipstoelen zijn krijgertjes in alle kleuren en maten. Als ik heerlijk in het zonnetje zit doe ik mijn ogen dicht en droom van een mooie loungeset. Smile
  2. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    Dit vind ik ook leuk ! Smile

  3. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Zeker leuk!
    Maar waar laat je al die kussens Smile


    Ja dat blijft altijd een probleem... Ik wil al heel lang pallets in de tuin en dan een oud matras er op met een hoes erom. Maar ja zo'n matras wordt nat en waar berg je 'm op...

    quote:
    Dit schreef Monkie


    Hierin denk ik....
    Ik vind het helemaal leuk Kit!


    Dat zeker een mooie kist voor de kussens !


    quote:
    Dit schreef Dorien

    Heej das grappig.. Paar pallets scoren, en kussens... Voor de kussens heb ik een mooie kist, dus da's geen probleem.
    Dankjewel!


    Ik vind vaak de idee?n zo leuk alleen daar blijft het vaak bij... Zo had ik ooit allemaal autobanden in mijn tuin omdat ik daar zitjes van wilde maken alleen kreeg ik de velgen er niet uit. Vrienden vroegen mij of ik een autosloperij was begonnen.

    Daarna sleepte ik pallets naar mijn tuin om een bank te maken maar die heb ik toch maar weer weggedaan vanwege de splinters. Toen wilde ik een statafel maken van een wijnvat en een haspel. Lag er weer maanden een grote haspel in mijn tuin...
  4. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef Dayenne




    Deze is geweldig Dayenne !! Mooi en simpel te maken zo te zien....
  5. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Idd erg simpel te maken. Alleen goed schroeven.


    En schuren !! Dat viel mij erg tegen. Dat die pallets zo ruw en vol splinters zijn. Bij mij zaten ze ook nog eens vol spijkers. Maar misschien heb je daar ook wel verschil tussen.
  6. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik zit hier midden in een wijk in aanbouw, maar heb het lef niet om om pallets te vragen....Smile


    Ik sleepte ze weg bij het vuilnis. Toen ze hier met de tuinen bezig waren stonden de pallets na afloop bij de container. Wie weet doen ze dat bij jou ook ? Of een keer weghalen bij een bouwplaats ? Als het donker is ? Smile
Terug naar de lijst