Vliegengordijn

Vliegengordijn 

Onderwerp van Siep

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. deze week bij Dirk
    een vliegenhor voor 3,99
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef joop1
    deze week bij Dirk
    een vliegenhor voor 3,99


    Misschien dat ik er nog eentje koop.
    Als reserve voor als de huidige kapot is.
  3. je kunt er beter mee verlegen zitten
    dan om verlegen Smile

    en dat voor 4 euro Smile
  4. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb deze sinds eergisteren: >>LINK<< Deze plak je aan het kozijn vast (zij en boven). In het midden een magneet strip. Als je er doorheen loopt, vallen de magneten weer tegen elkaar en en is de hor weer gesloten. Het werkt echt.

    Bij de Action hebben ze het nu ook liggen, maar of dat net zo goed werkt weet ik niet.


    Die hebben wij in de deuropening van onze slaapkamer (aan het water, veel muggen, kamer te klein voor klamboe, vandaar). Voor de deur naar buiten heb ik een goedkopere variant, met 7 magneetjes. Maar deze heeft een hele magneetstrip. Echt ideaal! Met klittenband te bevestigen, dus in de winter gaat ie er gewoon af.
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb deze sinds eergisteren: >>LINK<< Deze plak je aan het kozijn vast (zij en boven). In het midden een magneet strip. Als je er doorheen loopt, vallen de magneten weer tegen elkaar en en is de hor weer gesloten. Het werkt echt.

    Bij de Action hebben ze het nu ook liggen, maar of dat net zo goed werkt weet ik niet.


    Van een aantal mensen hoor ik negatieve verhalen over die lamellen die met magneetstrips sluiten.
    Soms gaan ze te moeilijk los als je er met een vol dienblad doorheen wil, soms sluiten ze niet lekker op elkaar zodat er toch nog een hele naad open blijft.
  6. Torresol vliegengordijn...precies op maat...onverwoestbaar en waait niet op.
    Ik heb hem ooit zelf in elkaar geregen, veel werk maar dan heb je ook wat.
    Roestvrij staal met plastic kokertjes.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Van een aantal mensen hoor ik negatieve verhalen over die lamellen die met magneetstrips sluiten.
    Soms gaan ze te moeilijk los als je er met een vol dienblad doorheen wil, soms sluiten ze niet lekker op elkaar zodat er toch nog een hele naad open blijft.

    Met een dienblad vol, moet je achterwaarts door de hor heen lopen. Bovenaan heb ik een kier, maar dat komt omdat de magneet strips langer doorlopen dan de stof. Het klittenband hecht dan niet, dus daar moet iets vanaf.

    Enige min punt is dat mn katten er al een scheur in hebben gemaakt...
Terug naar de lijst