Op 13 juli kreeg ik en bedrag van € 52,50 teruggestort op mijn OA tegoed van een uitje waar ik me helaas voor af moest melden.
Bij het ontvangen daarvan heb ik diezelfde dag (13 juli) om terugstorting van het bedrag naar mijn bankrekening verzocht.
De regeling die daarvoor op OA in het leven is geroepen houdt in dat het bedrag van de OA rekening dan ( bij verzoek om overmaken naar eigen bankrekening), wordt afgeboekt als reservering en uitbetaald / overgemaakt gaat worden op ( rond) de tweede dinsdag na reservering van het bedrag.
In dit geval zou dat inhouden dat er op 26 juli een overboeking van het bedrag naar mijn bankrekening plaats had moeten vinden.
Dat is echter niet gebeurd en ik heb daarom Bart op 28 juli in privésupport verzocht het uitstaande bedrag aan mij over te maken.
Omdat ik daarop geen reactie ontving heb ik op 29 juli tevens een PB ( privé bericht) gestuurd , maar ook daarop heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Het mag duidelijk zijn dat ik dit geen fijne gang van zaken vind.
Er wordt niet gehouden aan de eigen regels die voor terugbetaling op OA worden opgegeven en Bart reageert al langer dan een week niet op mijn berichten.
Is er wellicht iemand die weet hoe ik hierover wel met @bart in contact kan komen?
Terugstorting OA tegoed naar eigen bankrekening?
Onderwerp van Cees
-
6 aug '22 - 13:25:39
-
Ja lastig dit.
Ik heb Bart er ook aan moeten herinneren.
Ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren maar dat zal niet sneller kunnen?
6 aug '22 - 13:39:54 -
Toen ik voor nog alle uitjes die ik organiseer overboekingen nodig had had ik met Bart de speciale afspraak dat hij voor mij wel per direct zou overboeken door hem een prive berichtje te sturen.
Bart doet er altijd lang iver, hij spaart alle overboekingen op totdat het de moeite is....
Dus ik zeg....wacht lang met veel geduld
Het emailadres waarmee hij mij vlak voor hemelvaart mailde is bart@ouderalleen.nl
Hier reageerde hij bij mij wel snel op.
6 aug '22 - 14:01:13 -
Wa een onzin. Je hebt gewoon recht op teruggave, hoezo wachten tot er meerdere boekingen zijn?
6 aug '22 - 14:04:21 -
quote:
Dit schreef Inge65
Wa een onzin. Je hebt gewoon recht op teruggave, hoezo wachten tot er meerdere boekingen zijn?
Mee eens...
Maar ja...dit is hoe het 5 jaar geleden ging. Was er toen ook niet blij mee. Toen ik de afspraak met hem had dat hij, als ik optijd mijn vooraankondiging deed wel " meteen" overboekte werkte dit voor mij wel.
Maar lostte voor anderen niks op.
6 aug '22 - 14:16:46 -
Bart doet de overboekingen eens per twee weken, volgens mij op een dinsdag. Je zou het dan inderdaad al moeten hebben gehad, maar misschien is hij op vakantie?
6 aug '22 - 15:01:16 -
Bart is altijd zeer correct met terugstorten dus er zal een reden zijn ( vakantie/werk/ziekte of priveomstandigheden ) waardoor het nu mss iets langer duurt.
6 aug '22 - 16:01:17 -
Het wss flink vertraagd maar is inmiddels overgemaakt.
Excuses voor de vertraging.12 aug '22 - 22:38:14 -
Het is allemaal opgelost zie ik, dat is fijn.
Maar persoonlijk vind ik wel wat van jou posting.
Je bent sinds 2001 lid, dat is meer dan 20 jaar.
Dan zou je Bart iets meer credits en ruimte gegeven kunnen hebben, zeker in het vakantieseizoen.
Want mee eens het kan soms is wat langer duren, maar volgens mij hebben we, maar dat is mijn aanname, Bart nog nooit iets niet op zien lossen.13 aug '22 - 19:55:41