Terugstorting OA tegoed naar eigen bankrekening?

Terugstorting OA tegoed naar eigen bankrekening? 

Onderwerp van Cees

Terug naar de lijst
  1. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Op 13 juli kreeg ik en bedrag van € 52,50 teruggestort op mijn OA tegoed van een uitje waar ik me helaas voor af moest melden.

    Bij het ontvangen daarvan heb ik diezelfde dag (13 juli) om terugstorting van het bedrag naar mijn bankrekening verzocht.

    De regeling die daarvoor op OA in het leven is geroepen houdt in dat het bedrag van de OA rekening dan ( bij verzoek om overmaken naar eigen bankrekening), wordt afgeboekt als reservering en uitbetaald / overgemaakt gaat worden op ( rond) de tweede dinsdag na reservering van het bedrag.

    In dit geval zou dat inhouden dat er op 26 juli een overboeking van het bedrag naar mijn bankrekening plaats had moeten vinden.

    Dat is echter niet gebeurd en ik heb daarom Bart op 28 juli in privésupport verzocht het uitstaande bedrag aan mij over te maken.

    Omdat ik daarop geen reactie ontving heb ik op 29 juli tevens een PB ( privé bericht) gestuurd , maar ook daarop heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

    Het mag duidelijk zijn dat ik dit geen fijne gang van zaken vind.

    Er wordt niet gehouden aan de eigen regels die voor terugbetaling op OA worden opgegeven en Bart reageert al langer dan een week niet op mijn berichten.

    Is er wellicht iemand die weet hoe ik hierover wel met @bart in contact kan komen?



Terug naar de lijst