Aardlekschakelaar schiet steeds uit

Aardlekschakelaar schiet steeds uit 

Onderwerp van Marlies

Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef Sheeba
    Is het ondertussen opgelost ?

    Het gaat al de hele week goed, denk dus dat het opgelost is.
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Het gaat al de hele week goed, denk dus dat het opgelost is.



    SmileSmile

  3. En weer op donderdagavond tijdens een flinke regenbui schiet de aardlek uit. Keukengroep uitgezet en de rest weer aan.
    Zucht, diepe zucht.
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Marlies
    En weer op donderdagavond tijdens een flinke regenbui schiet de aardlek uit. Keukengroep uitgezet en de rest weer aan.
    Zucht, diepe zucht.

    Oh neeSmile Daar zou ik ook diep van zuchten.
  5. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Marlies
    En weer op donderdagavond tijdens een flinke regenbui schiet de aardlek uit. Keukengroep uitgezet en de rest weer aan.
    Zucht, diepe zucht.


    Lees dit nu pas. Het kan ook je aardlekschakelaar zelf zijn. Bij mij lag er een draad los in de meterkast. Om gek van te worden destijds. Ik dacht vaatwasser. Maar dan weer wel dan weer niet.

    Was dus die draad. Had ik al een nieuwe vaatwasser, nieuwe aardlekschakelaar.....


  6. quote:
    Dit schreef daro


    Lees dit nu pas. Het kan ook je aardlekschakelaar zelf zijn. Bij mij lag er een draad los in de meterkast. Om gek van te worden destijds. Ik dacht vaatwasser. Maar dan weer wel dan weer niet.

    Was dus die draad. Had ik al een nieuwe vaatwasser, nieuwe aardlekschakelaar.....


    Dan zou het de schakelaar van de keukengroep zijn. Zolang die uit is, is er niets aan de hand.

    K*tzooi.
  7. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Dan zou het de schakelaar van de keukengroep zijn. Zolang die uit is, is er niets aan de hand.

    K*tzooi.


    Ja, dat is het. Die draad liep in een pvc buis hier. Kwam pas naar boven toen ik een tweede elektricien alles liet vernieuwen. 😱

    Sterkte

  8. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Marlies
    En weer op donderdagavond tijdens een flinke regenbui schiet de aardlek uit. Keukengroep uitgezet en de rest weer aan.
    Zucht, diepe zucht.


    Wat waardeloos zeg. Sterkte hoor!
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Marlies
    En weer op donderdagavond tijdens een flinke regenbui schiet de aardlek uit. Keukengroep uitgezet en de rest weer aan.
    Zucht, diepe zucht.



    Owww waardeloos! Tijd voor een electriciën?
    Smile

  10. quote:
    Dit schreef Sheeba



    Owww waardeloos! Tijd voor een electriciën?
    Smile

    Ja Smile
    Nu nog tijd vinden.
Terug naar de lijst