Iemand ervaring met Mangoflights? 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    >>LINK<<

    De aflevering van Max vakantieman afgelopen week.
    Hoe mensen denken een leuk vakantiehuis te boeken, betalen en bij aankomst blijkt hun geld helemaal niet bij de verhuurder terecht zijn gekomen maar bij oplichters
    met een nepwebsite.

    Wanneer ik lees dat bankpassen en/of creditcards niet geaccepteerd worden, zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    >>LINK<<



    Wanneer ik lees dat bankpassen en/of creditcards niet geaccepteerd worden, zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen.


    Bij mij ook hoor. Zojuist nog een keer geprobeerd, maar ik geef het op. Was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn.
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Misschien is dit iets.

    Ik heb geen idee wat je precies zoekt natuurlijk.

    >>LINK<<
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Misschien is dit iets.

    Ik heb geen idee wat je precies zoekt natuurlijk.

    >>LINK<<


    Ik zoek een vliegticket naar Thailand voor een best mogelijke prijs en gunstige vliegtijden.Smile

    Dit is een kleinschalige reisorganisatie van Marian en Gerard. Ik weet niet of ze nog lid zijn, maar het zijn (oud?) OA-ers.
    Ben voor jaren terug eens bij hun thuis geweest waar ze een interessante lezing hielden over hun reizen.
    Was toen een OA-uitje.
  5. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Als het te mooi is om waar te zijn dan klopt er meestal ieta niet. Een rechtstreekse vlucht naar Bangkok ga je niet onder se 950 euro vinden
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef twelve


    Ik zoek een vliegticket naar Thailand voor een best mogelijke prijs en gunstige vliegtijden.Smile

    Dit is een kleinschalige reisorganisatie van Marian en Gerard. Ik weet niet of ze nog lid zijn, maar het zijn (oud?) OA-ers.
    Ben voor jaren terug eens bij hun thuis geweest waar ze een interessante lezing hielden over hun reizen.
    Was toen een OA-uitje.



    Ja ik ken ze ook ze zijn hier ook wel eens geweest voor een BBQ.
    Maar toen ik je bericht las dacht ik hier gelijk aan.

  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Een rechtstreekse vlucht naar Bangkok ga je niet onder se 950 euro vinden


    Jawel hoor. Smile

    Ik weet niet hoe jij je vliegtickets zoekt en waar jij ze koopt, en niet geheel onbelangrijk: op welk momentSmile je de aankoop doet, maar als je 950 of meer betaald dan heb je dure tickets.
  8. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Deze zomervakantie zag ik rechtstreeks met klm niets onder de 950.
    Ik vlieg gelukkig op personeelsvoorwaardenSmile
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Deze zomervakantie zag ik rechtstreeks met klm niets onder de 950.
    Ik vlieg gelukkig op personeelsvoorwaardenSmile


    KLM is duur. Andere airlines hanteren scherpere prijzen staan qua service en dergelijke ook hoger genoteerd dan KLM.
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef twelve


    KLM is duur. Andere airlines hanteren scherpere prijzen staan qua service en dergelijke ook hoger genoteerd dan KLM.

    Ze scoren wel aldoor fantastisch op veiligheid en de klm is al lang niet meer altijd (een van) de duurste.

    Maar ik zie ook af van een weer eens een verdere reis of überhaupt reisje vanwege de prijzen. Overigens niet dat die nog gaan dalen.. dus wat dat betreft zou ik het ook niet laten, Twelve.

    Heb je een bepaalde bestemming op het oog? Voor Afrikaanse bestemmingen wil ik luchthaven Zaventem (Brussel Airport) nog even tippen.
    Trouwens ook voor andere, bv bij Emirates (heerlijke maatschappij) had ik - weliswaar alweer in 2017 of 2019, weet ik niet precies - zo al 100 euro korting per ticket verdiend door niet vanaf Schiphol maar Zaventem te vliegen.
    Het blijft goed kijken, want die vlieger (✈️) gaat niet altijd op, of t kan juist weer omgekeerd zijn.

    Oh, je wilt naar Bangkok? Check Brussel ook even.

    En de Duitse luchthavens/maatschappijen zijn voor jou gunstig?
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Bij bijna alle maatschappijen is het goedkoper om met een overstap te vliegen dan rechtstreeks.
    Heb een keer een bestemming bekeken vanaf meerdere vertrekpunten, van rechtstreeks tot 1x of 2x overstappen. Rechtstreeks kwam er altijd duurder uit dan met overstap. Verschil tussen 1 of 2 overstappen was verwaarloosbaar.
    Ook KLM doet hieraan mee. Als je dezelfde vlucht boekt naar Thailand, maar vertrek vanuit bijv België (bijv Zaventem) heb je kans dat je goedkoper uit bent. Nadeel is wel dat je ook echt het stuk vanaf Zaventem moet vliegen, anders weigert KLM je op het stuk naar Thailand.

    Houd daar dus rekening mee
Terug naar de lijst