Iemand ervaring met Mangoflights?

Iemand ervaring met Mangoflights? 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Op FB komt bij mij regelmatig reclame van Mangoflights voorbij.

    Ik ben gisteren eens gaan kijken op hun site.

    Het is net zo iets als Skyscanner. Vluchten van verschillende airlines kun je hier bekijken en de prijzen vergelijken.

    Zag wel interessante opties staan. Ook naar reviews gezocht. Mangoflights schijnt ook weer onder Mango Tours te vallen en zoals je vaker met reviews hebt gaat het alle kanten van negatief (er wordt geschreven dat het oplichting zou zijn) tot zeer positief.

    Op hun FB-account zie ik veel voorbij komen, maar het gekke is geen likes of opmerkingen.

    Ik weet het ff niet.

    Iemand ervaring met Mangoflights.com?Smile
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Bedankt voor de reacties. De reviews die genoemd worden waren mij al bekend. Maar evengoed dank.Smile

    De tip van Carla is een gouden tip! Thnx Carla!Smile

  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Ik vermoed; geen scam/oplichting, maar klein bedrijf zonder klantenservice. Zodra je een probleem hebt, wordt het niet opgelost.


    Dat zou heel goed kunnen. Ik heb vorig jaar heel veel problemen gehad met een ticketservice. Ze verkopen tickets tegen scherpe prijzen, maar geen service, niet bereikbaar en proberen je zelfs op te lichten. Maar last minute kon ik het rechtstreeks met Quatar Airways oplossen.

    Gek genoeg zijn de ticketprijzen bij de airlines vaak veel duurder. Smile
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Dat is niet gek; heb je je weleens serieus verdiept in het zgn yield management (verkoop strategie) van vliegtickets?


    Nee, maar bedankt voor de tip! Ik zal mij daar eens in verdiepen.Smile
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Ben bang dat dit het toch niet gaat worden. Ik had een retourticket gevonden voor een rechtstreekse vlucht Amsterdam-Bangkok vv voor 584 euro.

    Mijn creditcard (waar niks mee is) wordt telkens geweigerd en dan krijg ik het advies om het opnieuw te proberen of via de bank te betalen.
    Tig keer geprobeerd, maar het lukt niet. Morgen nog proberen (misschien is er een storing?) en anders laat ik het voor wat het is.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    >>LINK<<



    Wanneer ik lees dat bankpassen en/of creditcards niet geaccepteerd worden, zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen.


    Bij mij ook hoor. Zojuist nog een keer geprobeerd, maar ik geef het op. Was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn.
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Misschien is dit iets.

    Ik heb geen idee wat je precies zoekt natuurlijk.

    >>LINK<<


    Ik zoek een vliegticket naar Thailand voor een best mogelijke prijs en gunstige vliegtijden.Smile

    Dit is een kleinschalige reisorganisatie van Marian en Gerard. Ik weet niet of ze nog lid zijn, maar het zijn (oud?) OA-ers.
    Ben voor jaren terug eens bij hun thuis geweest waar ze een interessante lezing hielden over hun reizen.
    Was toen een OA-uitje.
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Een rechtstreekse vlucht naar Bangkok ga je niet onder se 950 euro vinden


    Jawel hoor. Smile

    Ik weet niet hoe jij je vliegtickets zoekt en waar jij ze koopt, en niet geheel onbelangrijk: op welk momentSmile je de aankoop doet, maar als je 950 of meer betaald dan heb je dure tickets.
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Deze zomervakantie zag ik rechtstreeks met klm niets onder de 950.
    Ik vlieg gelukkig op personeelsvoorwaardenSmile


    KLM is duur. Andere airlines hanteren scherpere prijzen staan qua service en dergelijke ook hoger genoteerd dan KLM.
Terug naar de lijst