Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Zie ik daar ook een waterpijp staan?Smile
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef twelve
    Zie ik daar ook een waterpijp staan?Smile



    Smile

    De gang....
    (ik ben gek op rood)
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef twelve


    En die heeft ook nog een dikke kont zo te zien?Smile


    Tot ie vorig jaar de geest gaf, nu staat er zo'n flatscreen
    waar ik zelden naar kijk.
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Laten we afspreken dat we elkaars inrichting niet gaan afkraken.

    Ik ben zelf ook wars van wat trendy is. Bijv. 2 dingen van alles voor het raam. :scheel:
    Wat Twelve schrijft denk ik ook.

    Maar als je je daar gelukkig bij voelt ... o.k.

    Zo zullen er ook wel mensen zijn die commentaar hebben op mijn inrichting.

    Ik voel mij hier zelf heerlijk. Veel uit Afrika en het moet nog Afrikaanser worden. Ik kan bepaalde dingen niet weg doen. Alles wat ik heb zit een verhaal achter.

    Ik ben eigenlijk best veel met interieurdingetjes bezig. Struin altijd overal rond. Als ik een kast van een huis zou hebben, dan zou ik geen enkele moeite hebben om dat vol te krijgen. Smile
  5. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Carla-S



    Smile

    De gang....
    (ik ben gek op rood)


    Die roede daarboven voor het gordijn is best handig.

    Het geeft een knus gevoel. Meestal zijn voordeuren aan de binnenkant zo kil.
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Dat is hier ook zo. Alles heeft een verhaal.
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Tot ie vorig jaar de geest gaf, nu staat er zo'n flatscreen
    waar ik zelden naar kijk.

    Smile
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Marnel


    Die roede daarboven voor het gordijn is best handig.

    Het geeft een knus gevoel. Meestal zijn voordeuren aan de binnenkant zo kil.


    Het gordijn is van gevoerde velours en het isoleert enorm!
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Marnel


    Ik ben zelf ook wars van wat trendy is. Bijv. 2 dingen van alles voor het raam. :scheel:
    Wat Twelve schrijft denk ik ook.

    Ik voel mij hier zelf heerlijk. Veel uit Afrika en het moet nog Afrikaanser worden. Ik kan bepaalde dingen niet weg doen. Alles wat ik heb zit een verhaal achter.

    Smile


    Ik ben heel lang tegen geweest om 2 dezelfde dingen voor het raam te zetten, maar ben sinds kort toch om......Smile Ben toch best Buma...(burgermannetjesachtig)
    En nu staan er sinds vorige maand 2 hele leuke vazen uit de kringloop op de vensterbank te pronken.

    Verder heb ik een hekel aan kamerplanten.

    Ik hou ook van Afrika. Smile Mijn skihut heb ik een beetje in Afrikaanse sfeer.

    Mijn woonkamer is best degelijk en weinig frutsels. Eigenlijk zou ik best weer eens totaal andere meubels willen hebben, maar financieel niet haalbaar. Dus laat ik het zoals het is.

    Een half jaar geleden heb ik een strakke grijze gietvloer laten gieten waar ik erg blij mee ben.
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef twelve


    Een half jaar geleden heb ik een strakke grijze gietvloer laten gieten waar ik erg blij mee ben.


    Ja, dat vind ik ook mooi. Wil ik eigenlijk voor mijn keuken.

    Is trouwens ook best wel trendy hoor Smile
  11. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Dat is hier ook zo. Alles heeft een verhaal.


    Dat maakt een inrichting vaak ook persoonlijk en uniek Smile
  12. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    bijna 7 jaar geleden ben ik naar mijn huis verhuisd. Ik kreeg bijna alle meubels mee na de scheiding en ik kocht een paar IKEA kasten. Nu 7 jaar verder zijn bijna alle meubels uit mijn getrouwde leven vervangen, door spullen die ik zelf heb uitgezocht. In het begin stond alles behoorlijk vol, had ik een kast als een soort roomdivider in de kamer gezet. Ik wilde veilig weggekropen in een hoekje op mijn bank zitten. In de loop van de jaren gingen er steeds meer meubels weg, creeerde ik steeds meer ruimte in mijn kamer. HEel veel kleine spulletjes verdwenen in de kast. VOor het eerst van mijn leven kregen alle bloempotten op mijn vensterbank dezelfde kleur. Vervolgens kocht ik een bank, en stoelen in dezelfde kleur. Haalde alle losse fotolijstjes weg en deed alle fotoos in 2 grote wissellijsten. Als finishing touch kreeg ik deze zomer nieuwe rolgordijnen voor mijn ramen achter.

    ALle kaarsen die ik koop zijn in dezelfde kleur (groen) en ook zijn mijn waxinelicht houdertjes mint groen. Ik denk dat het een soort tegenwicht is geworden voor mijn wat chaotische manier van doen.

    Ik word er zo gelukkig van, dat het me is gelukt om een eenheid te maken. En tsja, vrijwel alles is van IKEA...

    Dus tsja ook mijn interieur, hoe standaard IKEA het ook is, heeft een verhaal
Terug naar de lijst