Nachttemperatuur c.v.

Nachttemperatuur c.v. 

Onderwerp van Tuwa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Poppetje

    Hij zakt niet meer tot tien, want ik stook voor vijftien 's nachts. Ik heb een hoekwoning uit 1904 met deels enkelsteens buitenmuur, geen isolatie naar onderen en geen isolatie bij het dak.

    Snap je het nu een beetje of wil je nog meer weten over mijn huisje? Smile

    Knap hoor, ik zit hier met drie lagen shirts aan, en twee vesten en het is 22 graden, nu voel ik me niet lekker maar zo zit ik in de avond vaker Smile

    Ja ik wil nog weten hoe de inrichting isSmile
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Re: Re: Re: Re: Re: Nachttemperatuur c.v.
    quote:
    Dit schreef Edith64

    Knap hoor, ik zit hier met drie lagen shirts aan, en twee vesten en het is 22 graden, nu voel ik me niet lekker maar zo zit ik in de avond vaker Smile

    Ja ik wil nog weten hoe de inrichting isSmile


    Poppetje heeft wollen meubels. Smile
  3. quote:
    Dit schreef Edith64

    Knap hoor, ik zit hier met drie lagen shirts aan, en twee vesten en het is 22 graden, nu voel ik me niet lekker maar zo zit ik in de avond vaker Smile

    Ja ik wil nog weten hoe de inrichting isSmile


    Is het 22 gr in huis of staat je thermostaat op 22.....dat verschilt nog wel eens.....

    Als je met 22 gr nog met de hoeveelheid kleding aanzit die jij opnoemt is er iets niet goed denk ik.....ik lig soms met 22 gr aan het strandSmile

    Ik vind 22 gr in huis heerlijk maar dan wel met een t-shirtje aanSmile
  4. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Edith64

    Knap hoor, ik zit hier met drie lagen shirts aan, en twee vesten en het is 22 graden, nu voel ik me niet lekker maar zo zit ik in de avond vaker Smile

    Ja ik wil nog weten hoe de inrichting isSmile

    SmileSmile
  5. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Julia


    Is het 22 gr in huis of staat je thermostaat op 22.....dat verschilt nog wel eens.....

    Als je met 22 gr nog met de hoeveelheid kleding aanzit die jij opnoemt is er iets niet goed denk ik.....ik lig soms met 22 gr aan het strandSmile

    Ik vind 22 gr in huis heerlijk maar dan wel met een t-shirtje aanSmile

    Beide mijn dochter loopt ook heel vaak in haar blote kont! Ben gewoon een kou kleun.
    Smile
  6. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Poppetje

    SmileSmile

    Lach je me nou uit? Nou ja Tuwa heeft het me al verteld lekker hoor!Smile
  7. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15
    quote:
    Dit schreef Angela1971
    Zonder thermostaat is het heel makkelijk. Kachel gaat aan als we het koud krijgen en uit als we gaan slapen. Warmer dan 18 graden is het hier nooit, dan lopen we in een t-shirt. Veel dagen gaat de kachel helemaal niet aan.
    Als wij om half 7 thuis komen uit werk en bso is de avond te kort om het echt koud te krijgen. In de weekenden gaat ie vaak halverwege de middag aan omdat we dan onze activiteiten gedaan hebben en gaan zitten.
    En toch sta ik op het werk bekend als kou kleum :-)


    Dat geloof ik graag... je bent door het niet stoken zo verkleumd als je op je werk komt dat je daar moet opwarmen.. brr... ik krijg het al koud als ik het lees..
  8. quote:
    Dit schreef Monique15


    Dat geloof ik graag... je bent door het niet stoken zo verkleumd als je op je werk komt dat je daar moet opwarmen.. brr... ik krijg het al koud als ik het lees..


    Nee, op het werk ben ik degene die de ramen dicht doet en de kachel op 2zet. Wij houden de kamerdeur dicht om de warmte buiten te houden. Onze naaste collega's hebben de kachel op 4staan zomer en winter. Genoeg om spontaan hoofdpijn te krijgen als je daar binnen stapt.

    Verkleumd ben je zeker niet als je 18 graden gewend bent, in de zomer loop je dan in een t-shirtje met soms een dun jasje of een vestje, waarom niet in de winter bij dezelfde temperatuur?
  9. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Angela1971


    Verkleumd ben je zeker niet als je 18 graden gewend bent, in de zomer loop je dan in een t-shirtje met soms een dun jasje of een vestje, waarom niet in de winter bij dezelfde temperatuur?

    Idd als je het gewend bent,maar ik krijg het spontaan ijskoud als ik je leesSmile
  10. vanya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vanya
    Sinds 2 jr heb ik een klokthermostaat, super handig.
    In de ochtend is het om 7.00 uur 19, 5 graad, dan gaat dat ding automatisch om 8.30 uit.
    Om 17.00 tot 21.00 weer aan.
    Als ik tussen door thuis ben kan ie gewoon hoger gezet worden.
    Het spaart heel veel per jaar. (600). Huis is nieuwbouw en heel goed ge?soleerd met grote ramen op het zuiden.
    Klok thermostaat via marktplaats....
    Ik vind het echt een handig en vergeet zo ook nooit de verwarming lager te zetten als ik weg ga.
  11. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef vanya
    Sinds 2 jr heb ik een klokthermostaat, super handig.
    In de ochtend is het om 7.00 uur 19, 5 graad, dan gaat dat ding automatisch om 8.30 uit.
    Om 17.00 tot 21.00 weer aan.
    Als ik tussen door thuis ben kan ie gewoon hoger gezet worden.
    Het spaart heel veel per jaar. (600). Huis is nieuwbouw en heel goed ge?soleerd met grote ramen op het zuiden.
    Klok thermostaat via marktplaats....
    Ik vind het echt een handig en vergeet zo ook nooit de verwarming lager te zetten als ik weg ga.

    Ik vraag me dan af hoe veel je wel niet betaald hebt als je 600 euro terugkrijgt...Smile

    Hier gaat de cv helemaal niet aan smorgens, opstaan, douchen, ontbijten en naar het werk. Niet de moeite om aan te zetten en na het douchen ben ik al warm.
    Nog voordeliger dusSmile
  12. vanya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vanya
    145 per maand, voor een grote eengezinswoning.
    Ik weet niet of dat heel veel is???
    Ben wel benieuwd.
Terug naar de lijst