welke stad?

welke stad? 

Onderwerp van loezepoes

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes

    Ik zie ook een leuke brocante markt, met een antiekroute

    Twelve, is het wel handig als ik een fiets meeneem? of is gewoon zonder handiger?
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    En bij slecht weer is het bij grand-caf? De Dikke van Dale goed toeven...Smile



    Maar goed je wilt fietsen...ga de brug over...of...neem met je fiets het pontje naar de overkant...



    en dan zelf over de brug weer terugfietsen?Smile
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Deventer is natuurlijk de Koekstad. Op de Brink van je het Koekhuisje, waar je koffie kunt drinken met koek erbij en natuurlijk allerlei koek(souvenirs) kan kopen.

    Zij waren er ook!Smile



    Leuke straten met bijzondere winkeltjes vind je in de Grote Overstraat, Kleine Overstraat, Spijkerboogsteeg en Walstraat. (hoop dat ik niets vergeten hebSmile)

    Maar wat vind je zelf leuk en interessant? Smile
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Ik zie ook een leuke brocante markt, met een antiekroute

    Twelve, is het wel handig als ik een fiets meeneem? of is gewoon zonder handiger?


    Brocante markt is in de Walstraat (daar wordt jaarlijks in december ook het bekende Dickensfestijn gehouden) en Grote Kerkhof!



    Ik zou geen fiets huren Loezepoes...lopend zie je veel meer! Niet echt handig om een fiets bij je te hebben in het centrum.
    7 aug '13 - 18:59:50 / 7 aug '13 - 19:14:47
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes

    Nee zat al te denken dat lopend misschien toch handig is, wat ik leuk vind is kleine winkeltjes, markten, parken met fonteinen
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Nee zat al te denken dat lopend misschien toch handig is, wat ik leuk vind is kleine winkeltjes, markten, parken met fonteinen


    Met de kleine winkeltjes zit je met genoemde straten helemaal goed! De markt in Deventer is echt leuk en gezellig. Parken met fonteinen...zit nu errug te denken of bij Vogeleiland en het Oude Plantsoen fonteinen zijn...stom he..ik weet het niet.volgens mij wel....andere parken zijn er natuurlijk ook..maar dan moet je wel een fiets hebben...

    De Wilhelminafontein op de Brink zal mogelijk een hoop goed maken.Smile

    ?zz=1[/img]
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Misschien is dit handiger dan een fiets.Smile

    By the way, deze foto is ook op de Brink gemaakt. Op de achtergrond trendy city lounge Fred en Douwe (genoemd naar Freddy Heineken en Douwe Egberts).

  8. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes

    Bedankt voor alle info, gaat helemaal goedkomenSmile
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Bedankt voor alle info, gaat helemaal goedkomenSmile


    Graag gedaan!Smile

    O ja, een zijstraat van de Brink is de Menstraat. Daar is sinds 1860 een borstelwinkel gevestigd. Je weet niet wat je ziet. Helaas niet altijd open. De dochter doet de winkel erbij nadat haar ouders overleden zijn.

    >>LINK<<

    Ik wens je heel veel plezier a.s. zaterdag! Misschien kom ik wel tegen op de markt en als ik h??? Loezepoes fluister, dan weet je dat ik het ben.Smile

    By the way: kom ik je 3 x tegen dan tracteer ik op een ijsje bij Talamini!Smile

  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Heb toch best in mijn hoofd geahd dat ik naar Haarlem wil, maar dat komt nog wel een keer in september, zaterdag ga ik naar Deventer.
    Leuk zo'm onbekende stad, leuk om te ontdekken
    Ik huur altijd een fiets op het station om wat mobieler te zijn

    Tips Twelve?Smile



    Ik was vandaag in Haarlem heel leuk . Aanrader
  11. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes

    quote:
    Dit schreef twelve


    Graag gedaan!Smile

    O ja, een zijstraat van de Brink is de Menstraat. Daar is sinds 1860 een borstelwinkel gevestigd. Je weet niet wat je ziet. Helaas niet altijd open. De dochter doet de winkel erbij nadat haar ouders overleden zijn.

    >>LINK<<

    Ik wens je heel veel plezier a.s. zaterdag! Misschien kom ik wel tegen op de markt en als ik h??? Loezepoes fluister, dan weet je dat ik het ben.Smile

    By the way: kom ik je 3 x tegen dan tracteer ik op een ijsje bij Talamini!Smile


    En daarna een rondje cabrioSmile
  12. plieneke
    Plien 3.0

    Toon alleen de berichten van plieneke
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    En daarna een rondje cabrioSmile

    Tis dat ik zaterdag bij 00h zit anders had je mij ook 3x tegen kunnen komen. 1x bij Talamini, 1x op de markt en 1 x in mijn stadstuintje.

    Veel plezier zaterdag.
Terug naar de lijst