ziektekostenverzekering

ziektekostenverzekering 

Onderwerp van Schanulleke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Tresie56 is op 07-03-2015 om 21:25:43 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Voorbij

     
  1. Bertha
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bertha
    quote:
    Dit schreef milla


    Hier zat ik vorig jaar ook mee. Geen probleem om over te stappen.

    Ik ben van FBTO naar Promovendum gegaan. 100% vergoeding orthodontie, geen max bedrag.
    Ik neem aan dat dat niet wordt gewijzigd. Zal er nog eens in duiken.


    ----> potverdikkie, ook Promovendum gaat naar 80% vergoeding. Niet netjes om via een brief alleen te wijzen op een linkje. Terwijl ze bij de brief deze info hadden kunnen bijvoegen! Zoveel wijzigingen staan er ook niet op de website. Voor aanvullend alleen een wijziging in orthodontie vergoeding, net hetgeen ik gebruik. Smile



    Ik ontdekte vandaag precies het zelfde! Een beetje weggemoffeld worden de polis voorwaarden veranderd!!!! Terwijl die 100 procent vergoeding van orthodontie de enige reden voor mij was was om naar ze over te stappen. En mijn jongste is net met een uitgebreide behandeling begonnen, de oudste waarschijnlijk over een jaar.
    Ik heb zitten rekenen en heb knarsetandend besloten de uitgebriedere aanvullende verzekering te nemen. Kost per maand 20 euro meer, daarnaast is de basisverzekering ook 10 euro duurder. Een tegenvaller dus.

    Promovendum heeft ons overigens ook al zonder beperkingen aangenomen in dat uitgebreide pakket.
  2. Bericht van Bertha is op 22-11-2014 om 21:21:40 uur verwijderd door esther67.

    Reden: Dubbe

     
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Dianaa



    Omdat we toch zo vreselijk veel premie betalen, vind ik ook dat een polis meer op maat zou mogen


    Precies ja een polis op maat
  4. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Precies ja een polis op maat


    Dat staat een beetje haaks op wat een verzekering in beginsel is. Een verzekering is per definitie collectief.
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef indigo


    Dat staat een beetje haaks op wat een verzekering in beginsel is. Een verzekering is per definitie collectief.


    Jaja en ik heb al zitten kijken op de site
    wat wijzigingen gedaan
    maar de vergoedingen waren nagenoeg nihil

    Smile
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef indigo


    Dat staat een beetje haaks op wat een verzekering in beginsel is. Een verzekering is per definitie collectief.


    Natuurlijk is een verzekering collectief
    maar ik vind het jammer dat het niet meer op maat kan (zoals bij een reis- of autoverzekering)
    ik betaal komend jaar w??r meer, voor nog minder aan dekking, het is ieder jaar hetzelfde, de polis waar ik ooit via mijn werkgever voor koos wordt uitgehold

    andere verzekeraar is niet aantrekkelijk, want a.tandartsdekking (heb nu 1750,- /100% vergoed) dat krijg ik nergens anders, b. mijn werkgever betaald een vergoeding die dan komt te vervallen.
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik heb de premie vandaag binnengekregen van mijn zorgverzereraar. Via de vergelijkingssites kom ik steeds uit op Bewuzt. Dat scheelt ruim een tientje in de maand.
    Heeft iemand hier ook ervaring met Bewuzt??
  8. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef dileila
    Yeeaaahhh....vandaag een jubileum.

    [b]Beste mevrouw van Hes

    Gefeliciteerd! U bent 5 jaar klant van FBTO. Misschien staat u niet
    direct stil bij zo?n jubileum, maar voor ons is het bijzonder.

    Wij waarderen het dat u al zo lang kiest voor de verzekeringen van FBTO.
    Dat is niet alleen een felicitatie waard, maar ook een bedankje. Daarom:
    Bedankt dat u klant bent van FBTO!
    [/B]


    Smile
  9. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef scar
    Bij de FBTO kan je gezinsplanning aan of uit zetten.


    Smile
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    Smile

    Maar goed, ik ga weer verder met vergelijken
  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik heb de premie vandaag binnengekregen van mijn zorgverzereraar. Via de vergelijkingssites kom ik steeds uit op Bewuzt. Dat scheelt ruim een tientje in de maand.
    Heeft iemand hier ook ervaring met Bewuzt??


    Nee.
    Bewuzt zit onder de vlag van de VGZ.
Terug naar de lijst