Kpn en opzeggen

Kpn en opzeggen 

Onderwerp van Rene_63

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Floyd
    klote KPN .............. goh ben ik blij dat ik van dat zootje criminelen af ben.Smile


    kiek an, zo ken ik je weer.
  2. Loma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loma
    Wat is een reden om weg te gaan bij KPN?

    Te duur?
    Of nog iets anders?

    Ik zit er juist over te denken om naar KPN te gaan omdat vanaf 19 februari vast en mobiel bellen gratis wordt (niet helemaal natuurlijk, ? 15 p/m)

    Er wordt hier door een puber nogal eens langdurig - understatement Smile - gebeld naar mobiele nummers.
    Afgezien van puber de rekening laten betalen, kan ik ook naar KPN overstappen. Geen gezeur meer.

    Denk ik verkeerd?
  3. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    quote:
    Dit schreef Loma
    Wat is een reden om weg te gaan bij KPN?

    Te duur?
    Of nog iets anders?

    Ik zit er juist over te denken om naar KPN te gaan omdat vanaf 19 februari vast en mobiel bellen gratis wordt (niet helemaal natuurlijk, ? 15 p/m)

    Er wordt hier door een puber nogal eens langdurig - understatement Smile - gebeld naar mobiele nummers.
    Afgezien van puber de rekening laten betalen, kan ik ook naar KPN overstappen. Geen gezeur meer.

    Denk ik verkeerd?


    Ja. Ik had net opgezegd. Smile

    Maar ik had alleen een vaste aansluiting van KPN (opgezegd door nieuwe provider) en digitenne. (zelf opgezegd)


    Maar alles klopte prima bij de KPN!
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef Loma
    Wat is een reden om weg te gaan bij KPN?

    Te duur?
    Of nog iets anders?

    Ik zit er juist over te denken om naar KPN te gaan omdat vanaf 19 februari vast en mobiel bellen gratis wordt (niet helemaal natuurlijk, ? 15 p/m)

    Er wordt hier door een puber nogal eens langdurig - understatement Smile - gebeld naar mobiele nummers.
    Afgezien van puber de rekening laten betalen, kan ik ook naar KPN overstappen. Geen gezeur meer.

    Denk ik verkeerd?


    De reden voor mij om over te stappen is o.a. dat ik voor ongeveer hetzelfde geld een internet aansluiting heb die 6 maal sneller is dan dat ik nu heb en het gemak van ??n provider dus maar 1 rekening Smile
  5. quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik heb over 't algemeen juist heel erg goede ervaringen met KPN.

    Ik ook , snel antwoord, goed bereik, uitleg enz
  6. De KPN staat momenteel weer niet echt positief in het nieuws.

    >>LINK<<
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Floyd
    De KPN staat momenteel weer niet echt positief in het nieuws.

    >>LINK<<


    Ik heb net de lijst met gehackte gegevens gevonden, ik heb net een nieuw nummer en was zo bang dat het erbij stond. Was gelukkig dus niet zo.

    Verder bevalt KPN mij heel goed en inderdaad vanaf 19 februari gratis bellen naar mobiele nummers.
  8. Loma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loma
    Ik zie dat voor glasvezel het gratis bellen naar mobiel staat gepland voor 8 maart i.p.v. 19 februari.

    Totdat het definitief is hou ik voor mezelf bedenktijd.

    Die hack is natuurlijk geen reclame.
Terug naar de lijst