Werken!

Werken! 

Onderwerp van Merrel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Waarom is er geen onderwerp werken op OA????

    Ik moet voor de 10e keer met de IJsbergtheorie aan de slag, ik zie er onderhand als een ijsberg tegenop..............Ik kom uit de generatie op school al gehad "theorie!" en daarna nog 10 keer..............
    19 feb '12 - 23:41:58 / 20 feb '12 - 08:26:45
  2. quote:
    Dit schreef Merrel
    Waarom is er geen onderwerp werken op OA????

    Ik moet voor de 10e keer met de IJbergtheorie aan de slag, ik zie er onderhand als een ijsberg tegenop..............Ik kom uit de generatie op school al gehad "theorie!" en daarna nog 10 keer..............

    Wat is het probleem....Smile
  3. Jacqueline05
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacqueline05
    Als jouw werkgever jou 10 x vraagt iets te leren dat je al weet wordt het tijd voor een goed gesprek. Hij/zij huurt de foute trainers in of heeft een verkeerd beeld van wat je al beheerst.

    Mijn werkgever verplichtte me ooit samen met mijn collega's een dure cursus te volgen waar ik 80% al van gehad had. Toen heb ik een andere dure cursus gevonden waar ik veel meer van zou leren ?n een goed diploma zou halen, en heb 'm overgehaald die voor mij te betalen. Heb ik veel profijt van gehad!
  4. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    wat is dat de IJbergtheorie?
  5. Nog nooit gehoord van de IJbergtheorie, kan ik daar nog wat van leren?
  6. Typefoutje, zeker....

    Bedoel je de ijsbergtheorie van McLelland?

    >>LINK<<
  7. quote:
    Dit schreef Jacqueline05
    Als jouw werkgever jou 10 x vraagt iets te leren dat je al weet wordt het tijd voor een goed gesprek. Hij/zij huurt de foute trainers in of heeft een verkeerd beeld van wat je al beheerst.

    Mijn werkgever verplichtte me ooit samen met mijn collega's een dure cursus te volgen waar ik 80% al van gehad had. Toen heb ik een andere dure cursus gevonden waar ik veel meer van zou leren ?n een goed diploma zou halen, en heb 'm overgehaald die voor mij te betalen. Heb ik veel profijt van gehad!



    Goh dat moet ik idd maar eens gaan besprekenSmile, de trainingsdag blijft doorgaan (dit is de 2e) Ik was de vorige keer al licht geirriteerd, maar nu een vragenlijst 4 a4-tjes met allerlei vragen over dit onderwerp, pffffff daar gaan we weerSmile
  8. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Merrel
    Waarom is er geen onderwerp werken op OA????


    Er is een rubriek 'wonen en werken'
Terug naar de lijst