Vindt jij het ook zo irritant dat je een pdf formulier eerst moet uitprinten, dan met de pen invullen en vervolgens weer moet inscannen of met de slow-mail opsturen?
Met PDF Filler kan je de formulieren invullen, saven, mailen.
quote:Dit schreef Paul42 Vindt jij het ook zo irritant dat je een pdf formulier eerst moet uitprinten, dan met de pen invullen en vervolgens weer moet inscannen of met de slow-mail opsturen?
Met PDF Filler kan je de formulieren invullen, saven, mailen.
quote:Dit schreef Felicia
Goede tip zeg! Maar vaak moet je dan nog een handtekening zetten, dan moet je toch weer die handelingen verrichten. Maar ik sla hem op.
Als ik mijn handtekening per mail verstuur in een pdf of in word, zet ik er altijd tekst doorheen in lichtgrijs waarvoor die handtekening is. Wil niet dat ze die zomaar kunnen copi?ren. Of eigenlijk typ ik die tekst en daaroverheen zet ik mijn handtekening.
Deze is ook goed, opent supersnel ook hele grote PDF-files.
Tekst intikken waar je maar wil.
Dan heb je Adobe Reader niet meer nodig.
Ik gebruikt het al een hele tijd en ben er blij mee.