Barst in keramische kookplaat!

Barst in keramische kookplaat! 

Onderwerp van cristiene

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. De volgende ramp biedt zich weer aan, een giga barst in m'n kookplaat! Geen idee hoe! Heeft iemand hier verstand! Kan ik er nog op koken? En wie weet iemand die een nieuwe kan inbouwen! Ik zelf kan het niet!

    Groeten Sandra
  2. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    Ik zou het aan de/een leverancier vragen..
  3. Over het algemeen kan je een keramische plaat gewoon blijven gebruiken wanneer er een scheur in zit, kijk wel een beetje uit met water. Een beetje vocht kan niet zo veel kwaad maar geen plenzen water.

    Wanneer je een kookplaat hebt met dezelfde inbouwmaat (of een fractie kleiner) zou inbouwen zo maar in een kwartiertje gebeurd kunnen zijn. Lastiger is vaak om te zorgen dat de aansluiting goed zit.

    Succes
  4. quote:
    Dit schreef CapadY
    Over het algemeen kan je een keramische plaat gewoon blijven gebruiken wanneer er een scheur in zit, kijk wel een beetje uit met water. Een beetje vocht kan niet zo veel kwaad maar geen plenzen water.

    Wanneer je een kookplaat hebt met dezelfde inbouwmaat (of een fractie kleiner) zou inbouwen zo maar in een kwartiertje gebeurd kunnen zijn. Lastiger is vaak om te zorgen dat de aansluiting goed zit.

    Succes


    Is er geen gevaar voor kortsluiting? Er zit ( lijkt wel) ook een gaatje in!
Terug naar de lijst