overstappen energieleverancier

overstappen energieleverancier 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 19 januari 2013 om 11:46:15

Terug naar de lijst
  1. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef Linda
    Dan moet ik echt iemand inhuren via bijv pgb die dat voor me zou kunnen regelen



    Nee hoor, stelt helemaal niets voor. Ik wil je er wel bij helpen.
  2. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik ben er een beetje huiverig voor . Dan moet ik ieder jaar overstappen
  3. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    quote:
    Dit schreef Linda
    Dat is niks voor mij overstappen lijkt me zo stress gevend . Ik ben al twintig jaar bij de Nuon


    Overstappen is ook stressgevend... Ik ga het ook niet aan, dat overstappen! Heb het nu gemerkt met diverse overschakelingen van particulier naar zakelijk en het is een en al ellende.

    Ik blijf dus lekker zitten waar ik zit, Nuon en UPC...Wellicht tikje duurder (maar zit hier van 7 jaar geleden 170 euro naar nu 119 euro per maand dus dat valt ook wel mee), maar die ellende van het overstappen ....... No way!
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik ben er een beetje huiverig voor . Dan moet ik ieder jaar overstappen

    Tuurlijk niet. Niks moet.
    Als je overstapt en je bent tevreden dan kan je daar ook weer 20 jaar blijven zitten. Smile

    Als je je jaarverbruik bij de hand hebt, check dan even op >>LINK<<

    En, zoals al gezegd, blijf weg bij de aanbiedingen van vage bedrijfjes als NEM. En vraag even na bij je huidige leverancier of je boetevrij bij ze weg kunt. Als je nl. een contract voor een paar jaar hebt, dan kan dat niet zomaar.
  5. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik laat het zo dat wordt me veels te ingewikkeld dat kan ik er niet bijhebben.
    Ik heb genoeg stress aan mijn hoofd.
  6. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik laat het zo dat wordt me veels te ingewikkeld dat kan ik er niet bijhebben.
    Ik heb genoeg stress aan mijn hoofd.



    Wat je wilt.

    Ik heb ooit voor iemand de overstap geregeld van Nuon naar Eneco. Dat scheelde bijna vijftienhonderd euro per jaar. Dat was wel iemand met een vrij hoog gas- en stroomverbruik maar toch...
    Voor de meeste mensen kon ik al snel een besparing van driehonderd tot vijfhonderd euro per jaar regelen.

    Dan mag overstappen soms wat moeilijk verlopen, voor een paar uurtjes werk driehonderd euro verdienen is toch de moeite waard.
  7. Linda, heb je geld teveel of zo?

    Ik stel me vrijwillig beschikbaar hoor!
  8. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik laat het zo dat wordt me veels te ingewikkeld dat kan ik er niet bijhebben.
    Ik heb genoeg stress aan mijn hoofd.


    Er is helemaal niks ingewikkelds aan. Als je hier je naam kunt typen kun je het op gaslicht.com ook.

    Ik stap braaf ieder jaar over naar degene die me nu weer 300 euro korting belooft. (en die ik vertrouw)
Terug naar de lijst