Thuiswerk, ja of nee?

Thuiswerk, ja of nee? 

Onderwerp van Jacq-2

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Jacq-2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacq-2
    Ik wil graag ergens iets bij verdienenm (ik werk 3 dagen), maar helaas is dat niet zo makkelijk met de volledige zorg van m'n 2 kleintjes.

    Nu zit ik er aan te denken om iets van thuiswerk te gaan doen. Stickers plakken, foldertjes vouwen o.i.d. Maakt me niet uit, als ik het maar savonds thuis kan doen als de kinderen slapen.

    Wie heeft hier ervaring mee en/of tips voor mij? Ik weet dat er veel "foute" bedrijven zijn op dit gebied. Hoe weet ik welke wel goed is en welke niet?

    En hoe zit het met de belasting? Houd ik er nog wel wat van over? Is het het waard?
  2. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Jacq-2
    Ik wil graag ergens iets bij verdienenm (ik werk 3 dagen), maar helaas is dat niet zo makkelijk met de volledige zorg van m'n 2 kleintjes.

    Nu zit ik er aan te denken om iets van thuiswerk te gaan doen. Stickers plakken, foldertjes vouwen o.i.d. Maakt me niet uit, als ik het maar savonds thuis kan doen als de kinderen slapen.

    Wie heeft hier ervaring mee en/of tips voor mij? Ik weet dat er veel "foute" bedrijven zijn op dit gebied. Hoe weet ik welke wel goed is en welke niet?

    En hoe zit het met de belasting? Houd ik er nog wel wat van over? Is het het waard?


    Is strijken iets voor je?
  3. Ik heb ooit ook eens een tel nr bij mij in de buurt gebeld.. Ik zou op een lijst komen.
    Waarschijnlijk al snel een opdracht,maar toen ik vermelde geen grote auto te hebben werd de dame wat terughoudener. Niets meer van gehoord dus..
    En let er ook op dat je van te voren geen geld gaat betalen voor een of ander vaag startpakket..
  4. Jacq-2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacq-2
    Re: Re: Thuiswerk, ja of nee?
    quote:
    Dit schreef Inge


    Is strijken iets voor je?



    Ja, ben ik goed in! Hoezo?
  5. Strijken is een goede bijverdienste, kijk maar eens op Marktplaats enzo wat je voor een gestreken mand wasgoed kunt vragen. Best veel!
    Collega van mij brengt elke maandagochtend 2 manden strijkgoed naar een mevrouw bij haar in de buurt. Na werktijd haalt ze het op, kost ook wat maar ze heeft zelf de pest aan strijken.
    Duss.....
  6. Strijken lijkt me een goeie!

    Vaak is het bij thuiswerk zo dat het moeilijk te krijgen is. Tenzij je bereid bent krattenvol folders in huis te nemen. Of kratten vol onderdeeltjes om balpennen in elkaar te schroeven. Dat soort dingen. Ik heb mensen gekend die dat deden en die zaten eeuwig in de troep (tenzij je een groot huis hebt waar je een complete kamer kan inrichten voor het thuiswerk).

    Je moet het meestal ook zelf halen en brengen. En zoiets is niet altijd in je eigen woonplaats.

    Als je de verdiensten omrekent naar uurloon, dus echt de tijd dat je er mee bezig bent geweest, inclusief halen en brengen, zit je gruwelijk laag.

    Strijken is dus een mogelijkheid, of kijk hier eens:
    >>LINK<<
Terug naar de lijst