Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    En zo'n soort kastje;
  2. quote:
    Dit schreef Monkie
    En zo'n soort kastje;


    Buikkastje of queen ann of hoe ze ook heten :-) zag ik vandaag ook een bij de kringloop, even gedacht om hem mee te nemen en wit re verven en verder te verkopen..... Ach wat een werkSmile
  3. quote:
    Dit schreef Petra66


    Goed he, ik ben zo blij met mijn huis hier! De jongens en ik hebben allemaal een eigen kamer, in het vorige huis was het allemaal gedeeld. Er slapen er nog steeds twee bij mij trouwens maar dat hoeft niet. Zulke grote ramen hier ook, heel veel licht. Ik zie een molen vanuit mijn huis. Echt superhuis. Superdorp, veel bomen, frisse lucht, bos dichtbij.


    De Achterhoek Smile

    Ik heb ook een oud, vrij groot huis voor eentje uit de jaren 50.
  4. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Mijn keuken is al even kleurrijk:-)


    Wat een prachtige kleuren Madame_Mikmak. Een heel gezellig kleurrijk huis Smile

    Mijn keuken is ook oranje maar het is een kleintje..Ik kan er weinig mee.
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef twelve




    Verder heb je dan nog de rages: eerst had bv. iedereen houten eenden met een strik om de nek voor de ramen, later de houten beertjes met een dienblaadje en nu hangt bij veel mensen een hart van wilgentakken aan de voordeur. Men doet elkaar na.

    Je vergeet van een jaar of 6 geleden, het schilderij met de grote rode roos (ikea)Smile
  6. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Wat een leuk schilderij boven je tv, Mikmak.
  7. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Wat een leuk schilderij boven je tv, Mikmak.

    Die vind ik ook erg mooi.
  8. quote:
    Dit schreef loezepoes Wat een leuk schilderij boven je tv, Mikmak.


    Dat vondt ik ook
  9. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Wat een leuk schilderij boven je tv, Mikmak.



    Die vind ik zelf ook geweldig. Ik zocht al langer een dergelijk schilderij maar vond ze veel te duur totdat ik deze tegen kwam.

    >>LINK<<

    Schilderij was inclusief verzending nog geen 100 euro. Ik heb nog een ander werk van haar achter de eettafel hangen.
  10. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef dileila

    Wat een prachtige kleuren Madame_Mikmak. Een heel gezellig kleurrijk huis Smile

    Mijn keuken is ook oranje maar het is een kleintje..Ik kan er weinig mee.



    Mijn keuken is 12 M2. Best wel groot dus. Helaas een heel simpel keukenblok van de woningstichting maar dat mag de pret niet drukken. Keuken gaat ook nog op de kop. Ik heb de wasmachine en droger beneden staan en het ziet er altijd rommelig uit. Zit nu te denken om er paneelgordijnen voor te hangen. En de vloer wordt nog vervangen maar de kleur blijft absoluut zo.
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Dit jaar heb ik alle meubels in de woonkamer vervangen. Had veel antiek en het was er voor mijn gevoel veel te donker. Na lang zoeken eindelijk de meubels gevonden die bij me passen.
    Ik moet nog schilderen en de grote bruine kast wordt nog vervangen voor een kleiner orange exemplaar, maar die komt pas over 6 weken.


    Mooi!!
  12. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Die vind ik zelf ook geweldig. Ik zocht al langer een dergelijk schilderij maar vond ze veel te duur totdat ik deze tegen kwam.

    >>LINK<<

    Schilderij was inclusief verzending nog geen 100 euro. Ik heb nog een ander werk van haar achter de eettafel hangen.



    Ik vind ze erg leuk.
    Wat heb je mooi licht in je huis, ook van de lamp bedoel ik.
    En ik vind die oude kast eigenlijk wel mooi, tussen het nieuwe spul.
Terug naar de lijst