Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ik vind ze erg leuk.
    Wat heb je mooi licht in je huis, ook van de lamp bedoel ik.
    En ik vind die oude kast eigenlijk wel mooi, tussen het nieuwe spul.



    Ja die lamp is echt geweldig. Ik heb best veel lampen in mijn huis en die heb ik s' avonds ook allemaal aan. Ik heb niets met " sfeerverlichting". Wil gewoon een boek kunnen lezen als ik op de bank zitSmile
    Het is geen steriel licht zoals een tl buis maar het is wel allemaal helder.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Die vind ik zelf ook geweldig. Ik zocht al langer een dergelijk schilderij maar vond ze veel te duur totdat ik deze tegen kwam.

    >>LINK<<

    Schilderij was inclusief verzending nog geen 100 euro. Ik heb nog een ander werk van haar achter de eettafel hangen.


    Wat een leuke schilderijen! Daar ga ik nog eens goed naar kijken als de woonkamer toe is aan een schilderij Smile
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Die vind ik zelf ook geweldig. Ik zocht al langer een dergelijk schilderij maar vond ze veel te duur totdat ik deze tegen kwam.

    >>LINK<<

    Oei, ??n schilderij heeft als titel: Wie haald bestek. Smile

    Ik zou die kast houden. Staat juist erg leuk bij de rest. Smile
  4. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    [QUOTE]Dit schreef Boep
    [B]
    Oei, ??n schilderij heeft als titel: Wie haald bestek. Smile




    Ach ze komt uit Groningen, het is haar vergeven Smile
  5. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef Dive

    hoe vond je dochter d'r buste?


    ja, ze is er helemaal verrukt van, ze heeft er nog net niet aan gezogenSmile
    We houden ze nu nog even in de woonkamer, dan kunnen we er allemaal van genieten. Britt wordt zelf meteen ook creatief, ze heeft een wit ikea vaasje roze geschilderd....met roze nagellakSmile.
    Trouwens Dive, kun je bij de verzending niet ook plakhaakjes bijvoegen dan heb je hangborsten met ophangsysteem
  6. quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Dit jaar heb ik alle meubels in de woonkamer vervangen. Had veel antiek en het was er voor mijn gevoel veel te donker. Na lang zoeken eindelijk de meubels gevonden die bij me passen.
    Ik moet nog schilderen en de grote bruine kast wordt nog vervangen voor een kleiner orange exemplaar, maar die komt pas over 6 weken.



    he Marjet ik zie dat jij zo'n schilderij hebt die ik in die auction zag!!!!Smile
    Je hebt trouwens een onwijs gezellig en mooi huis!
  7. quote:
    Dit schreef Dee53


    ja, ze is er helemaal verrukt van, ze heeft er nog net niet aan gezogenSmile
    We houden ze nu nog even in de woonkamer, dan kunnen we er allemaal van genieten. Britt wordt zelf meteen ook creatief, ze heeft een wit ikea vaasje roze geschilderd....met roze nagellakSmile.
    Trouwens Dive, kun je bij de verzending niet ook plakhaakjes bijvoegen dan heb je hangborsten met ophangsysteem

    Smile
    Dat zou ik kunnen doen Smile
  8. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    het bureaautje moet nog verder geschuurd, en daarna gaat ie in de blanke eierschaal-lak.
    ikzoek nog een passend stoeltje erbij, deze kan mss maar is kapot, zitting moet opnieuw gelast, en ik wil ook de kleur anders, maar ik weet niet of dat kan
  9. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Dive

    he Marjet ik zie dat jij zo'n schilderij hebt die ik in die auction zag!!!!Smile
    Je hebt trouwens een onwijs gezellig en mooi huis!

    Bedoel je de Action???


    *trekt haar schoenen aan en start de auto*
    Smile
  10. mijn nieuwe lamp
  11. quote:
    Dit schreef loezepoes

    Bedoel je de Action???


    *trekt haar schoenen aan en start de auto*
    Smile

    nee bij zo'n online veiling, toevallig zag ik het gisteren, Echte en gesigneerd
  12. quote:
    Dit schreef joop1
    mijn nieuwe lamp

    SmileSmile
Terug naar de lijst