Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. bianca48
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bianca48
    quote:
    Dit schreef twelve
    Nog maar eens een poging....

    Hier mijn 2 dezelfde vaasjes. Vorige maand gekocht bij kringloopwinkel 2Switch in Zutphen. Ik wilde dit nooit...2 dezelfde dingen voor het raam....
    maar ik vind het toch mooi...een mens kan veranderen! Het geeft rust en ik geniet nog met volle tuigen van mijn voortuin, waar mijn hortensia's nog in volle pracht te bewonderen zijn, de pompoenen en kalebassen pronken op de tafel, en de eerste pluim komt alweer omhoog uit mijn siergras. De vogeltjes kunnen binnenkort weer zaadbollen en pinda's vinden in mijn vogelhuisje.....

    oeps...dit was even een buitenkijkje....Smile solly!Smile




    Wouw wat een mooie vazen.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Hier een binnenkijkje.....

    Ben vooral blij met mijn vloer. Soms heb ik dagen dat ik helemaal uitgekeken ben op mijn meubels en zou ik alles wel willen veranderen. Maar daar is geen geld voor en aan de andere kant zijn het meubels die tegen een stootje kunnen.

    Ik baal wel van de lamp boven de eettafel, daar moet wat anders komen!

  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Als het even kan...dat zitten we "buiten - binnen"Smile

  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    We zitten daar ieder geval droog en warm...

    De kinderen chillen er vaak met hun vrienden en ik zit er ook regelmatig met een kop koffie en een boek...

  5. bianca48
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bianca48
    quote:
    Dit schreef twelve
    We zitten daar ieder geval droog en warm...

    De kinderen chillen er vaak met hun vrienden en ik zit er ook regelmatig met een kop koffie en een boek...




    O wat leuk is nog een wensje van mij.

    Echt helemaal te gek
  6. quote:
    Dit schreef loezepoes
    Tv hoek

    leuk dat ding voor kaarten!Smile
  7. alles gezien, echt heel leuk. Ik zie toch veel variatie.
    Ook enorm opgeruimde huizen en wat rommelige huizen ( veel troepies her en derSmile )

    Dan denk ik weer, oh ik zou willen dat ik het allemaal zo strak en netjes heb, maar ik weet meteen dat het na een paar maanden weer veranderd is in wat ik benSmile
  8. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Dive
    alles gezien, echt heel leuk. Ik zie toch veel variatie.
    Ook enorm opgeruimde huizen en wat rommelige huizen ( veel troepies her en derSmile )

    Dan denk ik weer, oh ik zou willen dat ik het allemaal zo strak en netjes heb, maar ik weet meteen dat het na een paar maanden weer veranderd is in wat ik benSmile

    Ik vind het idd ook erg leuk om even binnen te 'gluren' hier.

    Je huis moet je thuis zijn.
    En als dat met rommetjes is, of niet, of een beetje.. is precies goed!

    Een huis is een ding, een thuis is je gevoel.

    Toen ik nog in Groningen woonde had ik het druk en vol in huis. Ik voelde me er super lekker!
    Wou het wel rustiger.. maar kreeg dan niet voor elkaar.
    Dan ruimde ik weer wat los spul op.. om dat in de loop van de tijd weer terug te halen.

    In dit thuis is dat anders. De basis is hier heel bewust rust.
    (+ ik heb nu een man in huis die absoluut niet tegen al 'dat prul' kan. (gelukkig!!) )
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik zit er tussen in. Ik vind het fijn dat het voor het oog is opgeruimd, en als ik de vloer heb gedweild krijg ik het gevoel dat het allemaal weer lekker schoon is. Ik heb wel de gewoonte om allerlei post in kastlades te doen en dan een keer in de zoveel zoek het ik het dan uit.

    Heel strak en clean zal het hier nooit worden. Er wordt hier echt geleefd, maar in een echt rommelig huis wonen vind ik lastig want dan overzie ik het allemaal niet meer. Een opgeruimd huis geeft ook ruimte in mijn hoofd of zo..
  10. quote:
    Dit schreef Dive
    alles gezien, echt heel leuk. Ik zie toch veel variatie.
    Ook enorm opgeruimde huizen en wat rommelige huizen ( veel troepies her en derSmile )

    Dan denk ik weer, oh ik zou willen dat ik het allemaal zo strak en netjes heb, maar ik weet meteen dat het na een paar maanden weer veranderd is in wat ik benSmile

    zo herkenbaar en zoveel is leuk
  11. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    Even een buitenkijkje. Ik ga iemands zondagsrust lelijk verstoren met een fikse boswandeling.
  12. quote:
    Dit schreef Poppetje
    Even een buitenkijkje. Ik ga iemands zondagsrust lelijk verstoren met een fikse boswandeling.

    he verkeersbord gejat?
Terug naar de lijst