Tips voor Deventer

Tips voor Deventer 

Onderwerp van Marry

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    Vrijdag zijn wij een dagje in Deventer, waar zijn leuke shopplekken en lekkere eettentjes te vinden.?
    Maar wat is ook leuk voor een 16 jarige?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    De leukste, apartere winkeltjes zitten in de zijstraatjes, zoals de Kleine en Grote Overstraat. Aan de Brink (groot plein) zitten veel eettentjes, voor ieder wat wils.

    Waar houdt die 16-jarige van??? Smile
  3. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ga met het pontje, dat is al een leuke start!
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Marry
    Vrijdag zijn wij een dagje in Deventer, waar zijn leuke shopplekken en lekkere eettentjes te vinden.?
    Maar wat is ook leuk voor een 16 jarige?


    Hangt er vanaf wat je zoekt en waar je van houdt.

    Lunchen vind ik persoonlijk bij Taste of Honey erg leuk, zit in de Spijkerboogsteeg naast de V&D en is ingericht met kitscherige ouwe meuk, heeft leuk personeel en lekkere broodjes! (bagels)

    Wil je wat moderners dan is Fred & Douwe op de Brink misschien iets voor jullie.

    Zoals Kaatje al schreef zijn de zijstraatjes het leukst. De Walstraat is ook leuk (dat is de straat waar jaarlijks het Dickens Festijn plaatsvindt).

    Vrijdag is ook een marktdag. Misschien leuk om te weten dat Deventer is genomineerd voor leukste markt van Nederland.
    De markt wordt gehouden op de Brink, dus dat kan niet missen!
  5. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry

    Ha dank voor deze tipsSmile en avondeten waar kun je dat het beste en heeft Deventer en bioscoop en welke draaien er dan vrijdag?Smile
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Marry
    Ha dank voor deze tipsSmile en avondeten waar kun je dat het beste en heeft Deventer en bioscoop en welke draaien er dan vrijdag?Smile


    Aha, je blijft tot laat in Deventer!
    Er zijn genoeg eetgelegenheden, en ook dan is de vraag waar hou je van?

    Goed eten kun je bij "Chez Antoinette" maar daar moet je een hele avond voor uittrekken. Ik ben daar wel eens pas tegen middernacht weggegaan. Als je nog terug moet naar huis dan is dat geen aanrader. Sharing in de Golstraat ben ik zelf nog niet geweest, maar hoor daar wel positieve verhalen over. Je proeft dan verschillende gerechten.
    El Popo (op de Brink) is mexicaans, betaalbaar, aardige bediening, lekker eten. Hoe je van pittig, dan is de Cohinoor van India wel een aanrader (onderaan de Brink).
    Ach, er zijn zoveel leuke restaurants...

    Ook in restaurant "Bouwkunde" kun je lekker eten.
    In het zelfde pand zit theater Bouwkunde, waar een aantal keren per week wel wat te doen is (cabaret, e.d.).

    De (luxor) bioscoop zit op het boreelplein. Via de Walstraat kun je er zo naartoe lopen. Welke films er op dit moment draaien weet ik niet. Even googlen?
  7. Of... wanneer je niet naar de film besluit te gaan heerlijk eten bij de Dikke van Dale, vlakbij het water waar je weer met het pontje terug vaart!
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Aan de Brink zit ook een leuk Thais restaurant als je daar van houdt, My Thai.
  9. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry

    Zit er een goede Griek in Deventer?

    En dank voor alle tips, we gaan ons wel vermaken als ik dit zo lees Smile
Terug naar de lijst