Inwonende oudere kinderen

Inwonende oudere kinderen 

Onderwerp van Li-Zette

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Li-Zette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Li-Zette
    Sinds augustus dit jaar is de oudste zoon van 21 jaar weer bij mij komen inwonen. Hij studeert nog en ontvangt een studiefinanciering. Daarnaast heeft hij een baantje bij een supermarkt van een paar uurtjes per week (ongeveer netto Euro. 160,00 per maand). Hij ontvangt zorgtoeslag.

    Sinds half oktober dit jaar is ook mijn jongste zoon van 19 jaar weer bij mij komen wonen. Hij heeft een fulltime baan, en ontvangt het minimum jeugdloon.
    Ook hij ontvangt zorgtoeslag.

    Wat zijn de consequenties voor oa de IB? Ik werk fulltime en heb geen recht op toeslagen.

    Waar moet ik rekening mee houden behalve met de gemeentelijke belastingen?

    Groet,
    Lizette
  2. Als jij verder geen inkomensafhankelijke subsidies en/of toeslagen hebt, zijn er geen consequenties. Als jouw huishouden daarbij van 1 naar 3 personen gaat, heb je wel meer vervuilingseenheden en gaat je gemeentelijke aanslag omhoog. Maar verder niet voor zover ik weet.
  3. Li-Zette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Li-Zette

    quote:
    Dit schreef Jos
    Als jij verder geen inkomensafhankelijke subsidies en/of toeslagen hebt, zijn er geen consequenties. Als jouw huishouden daarbij van 1 naar 3 personen gaat, heb je wel meer vervuilingseenheden en gaat je gemeentelijke aanslag omhoog. Maar verder niet voor zover ik weet.


    Meer kon ik ook niet vinden. Bedankt.
Terug naar de lijst