meubelmaker

meubelmaker 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef Cleo
    yep, tov de Ikea wel, tov van wat ik mooi vind.. Smile ik wil gewoon 1 kast voor een wand - er is vast wel iemand die graag een opdracht wil en daar niet de hoofdprijs voor wil



    Heb je al een idee van wat je wilt? Misschien eerst een ontwerpje maken? Er zijn interieurbouwers genoeg die om werk zitten te springen, misschien kun je met een ontwerp daar een prijs opvragen.
  2. Mijn schoonzoon is meubelmaker, geen idee of hij iets voor je wil maken en of de afstand wat is maar vragen kan altijd.
    Als je contact met hem wilt erover stuur me dan maar een pbtje.
  3. Met dank aan Monkie en Lian...

    Cleo, als je nou niet een enorm eind van Alkmaar woont, stuur mij een pb en dan wil ik best kijken wat ik kan betekenen.

    Behalve mijn tafelsite, heb ik nog een site.

    >>LINK<<
  4. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Mike, als jouw tafel een uiting is van jouw stijl - dan gaat m dat niet worden Smile




    Wat ik zoek is een soort kast/wand/boekending dat uit 3 delen bestaat, zo'n 4,5 meter breed.
    De buitenste 2 delen moeten boekenkansten worden maar het onderstel stuk moet deurtjes krijgen, iets dieper zijn, zodat ik daar bergruimte krijg, ingeveer een meter hoog.

    Het middelste deel moet ook een meter hoog zijn, mag iets minder diep zijn en daar moet mijn tv op komen, met eronder ruimte voor dvd's, de dvdspeler, in lades of achter deurtjes Er boven niks.

    En als t kan zwevend Smile
  5. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef Cleo
    Mike, als jouw tafel een uiting is van jouw stijl - dan gaat m dat niet worden Smile




    Wat ik zoek is een soort kast/wand/boekending dat uit 3 delen bestaat, zo'n 4,5 meter breed.
    De buitenste 2 delen moeten boekenkansten worden maar het onderstel stuk moet deurtjes krijgen, iets dieper zijn, zodat ik daar bergruimte krijg, ingeveer een meter hoog.

    Het middelste deel moet ook een meter hoog zijn, mag iets minder diep zijn en daar moet mijn tv op komen, met eronder ruimte voor dvd's, de dvdspeler, in lades of achter deurtjes Er boven niks.

    En als t kan zwevend Smile



    Ik zeg: ontwerptekening en interieurbouwer.
  6. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    zeg je'ontwerptekening' tegen mij?



    Grapjas Smile
  7. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef Cleo
    zeg je'ontwerptekening' tegen mij?



    Grapjas Smile



    Ik zeg toch niet dat je die zelf moet maken?
    Duhuh......
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik heb een aantal jaren geleden een lange wandkast, een tv-kast en een kast tussen 2 muren op maat laten maten.
    Vrijwel alles is mogelijk bij het bedrijf waar ik het heb laten doen.
    Ze zijn in mijn huis wezen kijken. Daar moest ik natuurlijk wel voor betalen maar die kosten kreeg ik terug als ik boven een bepaald bedrag iets zou bestellen.
    Ik heb een aantal malen het door hen gemaakte ontwerp veranderd; ik ging elke keer in overleg. Het heeft me wel wat tijd gekost.

    Er hangt een prijskaartje aan. Ik ben er echter nog elke dag heel blij mee.

    Ik kan je de ontwerptekeningen sturen van mijn kasten dan heb je een beetje een indruk. Kan ik via OA naar je gewone mail een bijlage meesturen???

    >>LINK<<

    Op hun website staat een duidelijk filmpje bij "collectie"


    Een broer van een vriendin van mij heeft ook een eigen meubelmakersbedrijf en maakt ook heel mooie dingen.
    Hij woont echter in Enschede.
    Zijn website:
    >>LINK<<
  9. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Zou je mij willen pben wat je ongeveer kwijt was voor die lange wandkast?
  10. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Cleo
    Zou je mij willen pben wat je ongeveer kwijt was voor die lange wandkast?


    Ik denk dat je dan beter eerst een tekening ervan kan bekijken.

    Kijk eens naar het filmpje bij collectie op hun website.
    Daar krijg je best een goede indruk van wat ze maken.

    Ik moet even zoeken naar de prijs.

    Heb je inmiddels een PB gestuurd met de prijs en de maten van mijn wandkast.
    25 nov '12 - 20:57:44 / 25 nov '12 - 21:33:43
Terug naar de lijst