Flexibele oppas

Flexibele oppas 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Iemand tips hoe ik aan leuke, verantwoordelijke en flexibele oppas kom? Had een superleuke oppas waar ook mini-Bloem veel lol mee had, maar vanwege haar leeftijd (15) niet veel mogelijkheden als ik een avondje weg wil of een feestje heb oid omdat ze op tijd thuis moet zijn.

    Heb al wat lopen zoeken op marktplaats, maar daar toch geen geweldig gevoel bij.

    Iemand tips?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Toch is Marktplaats zo'n slechte plek nog niet. Je kunt ook zelf een advertentie plaatsen en dan bijv. vragen naar iemand die de Pabo doet of werkzaam is bij een bso of kinderdagverblijf. Het geeft geen garanties natuurlijk, maar wanneer heb je die wel?
  3. Advertentie hier plaatsen ?
  4. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Hang een briefje op bij de hogeschool in je woonplaats (of naburig) Smile.

    Ik heb jarenlang (soms nu nog) een hbo-studente als oppas gehad. Het leukst zijn de Pabo-studentes Smile
  5. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Iemand tips hoe ik aan leuke, verantwoordelijke en flexibele oppas kom? Had een superleuke oppas waar ook mini-Bloem veel lol mee had, maar vanwege haar leeftijd (15) niet veel mogelijkheden als ik een avondje weg wil of een feestje heb oid omdat ze op tijd thuis moet zijn.

    Heb al wat lopen zoeken op marktplaats, maar daar toch geen geweldig gevoel bij.

    Iemand tips?


    Kijk ook eens bij regeltante.nl
  6. Dochters van collega's? Of een dochter van een van de leerkrachten van de school van je dochter?
  7. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
  8. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    we hebben hier een tijdje een stagaire van het kdv als oppas gehad. Die durfde ook alle 4 de kinderen tegelijk aan.
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Thanks voor de tips! Ik ga me erin verdiepen Smile
Terug naar de lijst