wasmachine - droger in ??n apparaat

wasmachine - droger in ??n apparaat 

Onderwerp van Annemieke01

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef enilorac

    E?n keer een reparatie van de pomp. (wat bij Electrolux 350,= zou gaan kosten en bij een plaatselijke reperateur slechts 60,=)


    Jeetje wat een verschil! Als je niet verder shopt, dan ben je mooi duur uit!Smile
  2. Het nadeel van 2 in 1 is altijd dat als iets stuk gaat je meteen niks meer aan hebt.

    Stel dat ie naar een monteur of fabriek moet... heb je effe niks meer thuis.. dan ben je meteen 2 dingen kwijt.

    Is ook bij tv en dvd combinaties... gaat je tv stuk heb je ook niks aan die dvd
  3. Bedankt voor al jullie reacties. Over het algemeen zijn de mensen die er ??n hebben wel tevreden begrijp ik. Twee op elkaar past bij mij ook niet. Enige alternatief is dan de wasmachine in de keuken en de droger in de badkamer. Maar dat lijkt me ook niet handig.
    Denk toch dat ik voor een combinatie ga.
  4. Volgens mij heb je de keuze al gemaakt.

    Ik heb er ook al jaren 1 vanwege ruimte gebrek.
    Ik vind het het eigenlijk helemaal niks. Er kan idd maar weinig kilos in gedroogd worden. Bij mij komt het er erg gekreukt uit zodat ik het alleen maar voor de handdoeken gebruik en het kost meer stroom (duurt ook langer)
    Kortom niet echt een aanrader!
  5. Voor grote hoeveelheden bv lakens, handdoeken niet handig; duurt erg lang en vreet stroom.
    Misschien voor mensen die alleen wonen met kleine wasjes; zeker niet voor een gezin met kinderen.
  6. Sinds mijn droger kapot is doe ik alweer jaren zonder. Bevalt prima!
Terug naar de lijst