lekkage

lekkage 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door wendy72 zelf op 20 februari 2013 om 17:21:20

Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik heb lekkage uit mijn badkamer. Na enig onderzoek weet ik dat het komt van een plek waar een gaatje in het kitwerk zit. Dit gaatje is in mijn douchehoek (inloopdouche)Is dit zelf te dichten of moet ik hier iemand voor laten komen?
  2. quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik heb lekkage uit mijn badkamer. Na enig onderzoek weet ik dat het komt van een plek waar een gaatje in het kitwerk zit. Dit gaatje is in mijn douchehoek (inloopdouche)Is dit zelf te dichten of moet ik hier iemand voor laten komen?

    Je kunt zelf proberen het te dichten, moeilijk is het niet: eerst bij het gaatje alle kit weghalen tot je 3 ? 4 cm vrij hebt, oude kitvoeg schuin wegsnijden van de oppervlakte tot onderin (dan heb je een goed hechtvlak). Het aldus vrijgemaakte deel moet vrij zijn van oude kitresten! Dan goed ontvetten (doekje met pure amoniak), goed laten drogen! Dan de nieuwe kit aanbrengen en met een vingertop gedoopt in een water-dubro mensel (1:1) glad en netjes afstrijken.

    Als dit het enige gaatje is en de rest van de voegen is nog goed, zou ik het zeker proberen!
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Dank je wel. Ga ik proberen.
  4. Herma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Herma
    Ik had vanwege een lekkage schade aan het plafond in de woonkamer. De verzekering dekte de schade. Misschien kun je hier iets mee?
  5. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Dank je wel voor jullie reactie. Heb mijn opstalverzekering gebeld en alles wordt op kosten van de verzekering geregeld. Smile
Terug naar de lijst