Openbaar vervoer vraag Rotterdam

Openbaar vervoer vraag Rotterdam 

Onderwerp van Angelika

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Angelika



    9292 is echt waardeloos soms , overstappen terwijl dat helemaal niet nodig is of haltes verder lopen terwijl er een dichterbij is......

    Smile


    Dat is ook niet wat 9292 berekend. Die berekent de snelste route en dat kan dus lopend zijn. (er wordt gebruik gemaakt van een gemiddelde loopsnelheid) Dat het voor menselijk gevoel onlogisch is kan kloppen. Zo'n computer heeft geen gevoel en mensen kunnen maar beperkt logisch denken.
    Jammer genoeg hebben ze niet de optie ingebouwd om dingen over overstappen of maximale loopafstand als variabele in te kunnen brengen. Dat zou het programma nog complexer maken dan het al is.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Anita


    Stopt die bus niet toevallig 1 halte verder (Keizerswaard)? Dan is het hooguit 50 meter lopen. Bushalte ligt ter hoogte van de Grote Hagen. Je moet dan nog maar een heel klein stukje de linkerkant oplopen.


    Als ik zo het kaartje van google bekijk is dat nou net de halte die je bedoeld en is het dus 200meter lopen.
  3. Anita
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anita
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Als ik zo het kaartje van google bekijk is dat nou net de halte die je bedoeld en is het dus 200meter lopen.


    Mijn ouders wonen daar om de hoek en ik kom daar regelmatig (maar niet met de bus). Afhankelijk van waar je bus stopt is het echt maar een heel klein stukje lopen achter het winkelcentrum langs. Ik kan me vergissen maar het is volgens mij geen 200 meter daar vandaan.
Terug naar de lijst