En nu ben ik verontwaardigd, boos zelfs!

En nu ben ik verontwaardigd, boos zelfs! 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Cleo
    Ik zou je het advies willen geven veel zakelijker te zijn en blijven. Jouw persoonlijke emoties lijken de overhand te hebben; het geschoffeerde gevoel is reden om..

    Je bent professioneel- dat vraagt om een professionele en dus ook zakelijke houding


    Klopt! Dit relaas hier op OA heb ik ook voluit geschreven om voor mijzelf inzicht te krijgen.

    Ik heb zojuist een mail de deur uit gedaan, (cc aan BM/ GOB) aan de ouders waarin ik zeg dat ik het betreur dat het een conflict is geworden. Ik verzoek om de betaling te voldoen en ik geen bezoek aan huis wens of beantwoord en alleen nog schriftelijk reageer.

    En aan de bemiddelingsmedewerkster heb ik een andere mail gestuurd waarin ik haar bedank voor de ondersteuning. En ik haal alleen zakelijke punten aan waaruit mijn rechten blijken. Ook hier geen een punt van emotie of waardeoordelen. Heb dit door meerdere mensen laten nakijken op zakelijkheid.

    Ik print de email van de ouders nog en gooi deze ook in de brievenbus, net als de andere keren.
    Ik hou jullie wel op de hoogte over het verloop....

    En........vanaf nu voortaan met alle ouders wijzigingen alleen per mail, op schrift. Smile
  2. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Groot gelijk heb je. Zij horen gewoon te betalen. Betaalt het gastouder bureau niet aan jou en factureert het gastouderbureau niet de vraagouder?
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Groot gelijk heb je. Zij horen gewoon te betalen. Betaalt het gastouder bureau niet aan jou en factureert het gastouderbureau niet de vraagouder?


    De ouders hebben inmiddels de uren geaccordeerd in het digitale portal.
    Nu stuurt het GOB de factuur naar de familie. Dus vanaf heden hou ik mijn bankrekening in de gaten.

    De ouders hebben zich er bij neergelegd. Wel hebben ze per mail nog een keer een schriftelijke conclusie gehad van het gesprek, omdat de ouders dat toch nog niet hadden begrepen.
    Ik had namelijk nog een mailtje gehad waarin ze vroeg waarom de uren in het portal nog niet waren gecorrigeerd....
    Dus toen heb ik een hele korte mail als antwoord gestuurd dat de uren zo correct waren.
    En ik heb die mail geforward naar de bemiddelingsmedewerkster dat ze de eindconclusie van het gesprek ws niet hadden begrepen.
    Hierop heeft de BM een duidelijke mail gestuurd naar de familie met de mededeling dat de uren nu klopten en de factuur voldaan moet worden en BM verder niets voor hen kon doen.....

    Ik ben wel bereid mee te werken aan een betalingsregeling als de familie daar beleefd om zou vragen....

    Dank jullie allemaal voor jullie reacties Smile
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Dat is goed nieuws. Je krijgt waar je voor gewerkt hebt. Lastig zulke vraagouders en taalproblemen maken het ook niet makkelijker.
Terug naar de lijst