rekenmachine TI 84

rekenmachine TI 84 

Onderwerp van mo62

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Wie heeft er voor een redelijke prijs een rekenmachine TI 84 plus/TI84 plus SE of TI plus C te koop . Ik zoek dit voor mijn dochter die naar de bovenbouw van de Havo gaat
  2. Mss even een advertentie van maken? Smile



    Succes!
  3. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35
    Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.
  4. Ellen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ellen
    quote:
    Dit schreef Annemieke35
    Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.



    Dan waren ze daar vast een 0 vergeten
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Annemieke35
    Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.


    Zou ik meteen de winkel leegkopen en via marktplaats weer verkopen...

    >>LINK<<
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Annemieke35
    Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.


    Doe mij er ook zo 1.
    Waar was dit, dan ga ik kijken of ik er ook nog 1 kan bemachtigen voor die prijs. Ben morgen (eh ... vandaag) toch in de buurt.
  7. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35
    Sorry, ik dacht dat het om de gewone rekenmachine ging die ze nodig hebben, maar ik zie dat het de grafische is.
    Excuus!
  8. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Annemieke35
    Sorry, ik dacht dat het om de gewone rekenmachine ging die ze nodig hebben, maar ik zie dat het de grafische is.
    Excuus!




    :D

    Ik vind hem wel leuk. :-)
Terug naar de lijst