Boeken kaften met Dresz rekbare boekenkaften.

Boeken kaften met Dresz rekbare boekenkaften. 

Onderwerp van Momentum

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Momentum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Momentum
    We hadden in het begin van de zomervakantie de schoolspullen voor mijn zoon gekocht. Zo dus ook Dresz rekbare boekenkaften. Lekker makkelijk en we hoorde ook positieve ervaringen hierover. Maar nu komt hij thuis met zijn boeken en staat er op een begeleidend papiertje dat stoffen kaften niet mogen omdat die toch nooit passen en de boeken daardoor zouden beschadigen. Mijn zoon is de boeken voor morgen, zijn eerste lesdag toch gewoon hiermee aan het kaften. Hij heeft nu geen keuze en de kosten van beschadigingen zijn toch voor mij.

    Ben dus benieuwd wat anderen zouden doen en naar nog meer ervaringen met stoffen rekbare boekenkaften (die er overigens in meerdere maten zijn).
  2. Wat een onzin. Zeker bij boeken met en harde kaft is het geen probleem.
    Boeken et een zachte kaft kan je verstevigen met karton, moet ook wel, anders trekken ze krom.
  3. Mijn middelste dochter gebruikt ze al jaren, nooit problemen mee gehad. En de boeken raakten er echt niet door beschadigd..integendeel, de boeken met een rekbare boekenkaft zagen er aan het eind van het schooljaar beter uit dan die die wel gewoon gekaft waren.
    Wel is het zo dat ze ze alleen gebruikt bij boeken met een harde kaft, onze ervaring is toch dat je boeken met een zachte kaft wel kunt verstevigen met karton maar dat dat toch niet zo goed werkt.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier ook geen commentaar. Ik vind wel dat de hoeken sneller lelijk worden. Iets groter A4 formaat boeken redden het niet met een stoffen kaft en kleiner dan A5 is te ruim. Wij verstevigen de zachte kaft boeken wel met karton. Alleen de voorkant verstevigen we en dat gaat prima.
  5. xMonique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xMonique
    Het beschadigen is voor jouw rekening dus snap ik school niet helemaal.
    Hier ook rekbare kaften vorig jaar en ook nu weer. Wij doen het alleen bij harde kaften. Bij grote boeken is het wel krappies.
    De papieren kaften lagen er het eind van het jaar af, gescheurd enz. de rekbare zaten er iig nog om.
  6. Momentum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Momentum

    Hij heeft zijn boeken met de rekbare boekenkaften meegenomen en nog geen commentaar gehad. Dus nu ook de rest van de boeken maar gewoon voorzien van de rekbare kaften en morgen weer naar school.
    Krijgt hij alsnog commentaar bel ik wel met school dat ik alleen maar positieve ervaringen blijf horen en dat de kosten toch voor mij zijn.
  7. Al 3 jaar braaf gewoon kaft papier gebruikt voor zoon en na 2/3 maanden lig het er van af. Nu had hij 1 rekbare kaft die doet het al 3 jaar prima dit jaar bij de Hema voor alle boeken gekocht...
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    me jongste gebruikt het ook gewoon bij de Action gekocht,,,
  9. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Ik vind ze waardeloos Smile
Terug naar de lijst