verharen van kat

verharen van kat 

Onderwerp van zsjanet

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Je zegt je kat verhaard .,wat voor ras is het .
    Het is een natuurlijke wissel van haar . De kachel gaat weer aan en dan komt er haar los . Oud haar maakt ruimte voor nieuw .
    Ik heb hier 3 lang harige ras katten lopen .( ooit 7 gehad)
    Wat meer borstelen en stof zuigen .

    Al die middeltjes zijn overbodig en geld verslindend . Stop er mee.
    Royal canin is top voer een van de beste ...
    Ga daar mee door . Er is geen vergelijkbaar voer voor.
    Je kan kijken naar de div soorten voer . Indoor en voor haar ballen ivm het wassen van zich zelf ..

    Succes
  2. Papa Djenna, dat zou je inderdaad wel denken, dat Royal Canin goed genoeg is, voor de kat. Ik ben er ook zeker niet voor allerlei dure middeltjes te gebruiken.

    Ik heb nu ook speciaal voer voor huid en haar (geloof ik Smile) meegenomen.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef tamtam


    Borstelen vind ie echt heerlijk, ik heb een zachte en een rubberen borsteltje en ik doe dat dus ook wel maar ik heb het idee dat het erger is geworden en in dit jaargetijde..?
    Koop een furminator. Die haalt losse haren weg. Een zachte borstel of zo'n rubberen doet maar weinig met losse haren.
  4. quote:
    Dit schreef scar
    Koop een furminator. Die haalt losse haren weg. Een zachte borstel of zo'n rubberen doet maar weinig met losse haren.


    Misschien is dit wel een goede tip.. de rubber borstel maakt de haren wel los maar het blijft los komen en hij pakt ze niet, dat moet je met de hand doen. Ik heb even gekeken en wat reacties gelezen. Ik ga eens op zoek!
Terug naar de lijst