verwarming wordt niet warmer dan 17 graden

verwarming wordt niet warmer dan 17 graden 

Onderwerp van Ing

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Ing zelf op 15 januari 2014 om 08:02:07

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Ing
    Geen warmtebronnen in de buurt, vlammetje dat constant aangeeft dat ie wil?zal?branden...alleen ketel doet het steeds maar 1x en dan stopt ie ermee. Maw ondanks dure nieuwe thermostaat ben ik er niets mee opgeschoten. Ketel opnieuw opgestart en toen ging ie weer....thermostaat geeft aan dat het hier 17.5 is, programma geeft aan dat ik tot 22.30 20,5 wil.....maar dat kan ik blijkbaar schudden, want na die ene keer aanslaan weigert ie weer....

    Morgen helaas toch monteur bellen...SmileSmile


    Al gekeken of er ergens warm water lekt? Dus overal alle kranen (thermostaat/ eenknops kranen) op koud zetten en dan of de verwarming het weer doet?
  2. quote:
    Dit schreef ArnoM


    Al gekeken of er ergens warm water lekt? Dus overal alle kranen (thermostaat/ eenknops kranen) op koud zetten en dan of de verwarming het weer doet?


    Ja had ik ook nog gedaan :) Bedankt voor deze tip...bij mij was dit helaas niet de oplossing.
  3. quote:
    Dit schreef Dirk
    Ketelthermostaat, overdruk schakelaar , driewegklep :-)



    Maar Dirk...ik kan wel douchen en zo.....klopt dat dan toch? Ik heb er echt de ballen verstand van, kan idd een thermostaat vervangen en een stukje draadbreuk oplossen etc...maar hoe en wat met een ketel???
  4. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Ing



    Maar Dirk...ik kan wel douchen en zo.....klopt dat dan toch? Ik heb er echt de ballen verstand van, kan idd een thermostaat vervangen en een stukje draadbreuk oplossen etc...maar hoe en wat met een ketel???


    Wat Dirk vertelt betekent min of meer dat hij niet goed schakelt tussen warm water en verwarmen.

    Andersom kan ook dat hij wel verwarmt maar dat je onder een koude douche staat.
  5. quote:
    Dit schreef erwin1


    Wat Dirk vertelt betekent min of meer dat hij niet goed schakelt tussen warm water en verwarmen.

    Andersom kan ook dat hij wel verwarmt maar dat je onder een koude douche staat.



    Ok?, dit kan ik begrijpen...maw monteurswerk :(
  6. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Ing



    Ok?, dit kan ik begrijpen...maw monteurswerk :(

    Hij is een paar weken geleden toch nagekeken? Is er daar iets mis gegaan? Of was het voordien al (en heb je dat toen ook gezegd tegen de ketelmonteurmanmeneer)?

    In dat geval is het garantie, lijkt me. En zou ik vooral zelf erg afblijven.
  7. Ik denk dat een drieweg klepje (geen idee hoe groot... hoe sterk of whatever) te allen tijde stuk kan gaan.....zoals je tv ook altijd 1 maand nadat je garantie voorbij is stuk gaat...

    Maw er kan altijd iets fout gaan, maar natuurlijk had ik me ook bedacht dat ik dit alles ter sprake ga brengen bij de monteur. Ik heb dezelfde gebeld als toentertijd nl.
  8. condens/roest op de temperatuur sensor.......beetje schrapen en een beetje kruipolie...en keteltje draait weer als vanouds.

    Ik heb wel ineens een prachtige dure thermostaat erbij...gelukkig was de service van de monteur gratis Smile

    Draadje mag dicht!

    Dank toch voor alle input, het blijft moeilijk om op afstand zaken te beoordelen en toch ben ik weer blij met OA...de hulpvaardigheid is super!

    Ing
  9. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    daar hoort de sensor ook bij .Maar mooi dat het weer opgelost is.
Terug naar de lijst