Wie heeft er plek voor mijn haan?

Wie heeft er plek voor mijn haan? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Wat een mooi beest! Fijn dat hij een mooi plekje heeft gekregen.
  2. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Angela1971
    Wat een mooi beest! Fijn dat hij een mooi plekje heeft gekregen.

    Hij is geweldig om te zien. Ik mis hem ook, ik keek graag naar hem. Sprak toevallig een andere buurvrouw en die zei dat er flink geklaagd werd hier in de buurt (maar niet tegen mij), dus het is echt beter zo.
    Ik kreeg een smsje van de buurvrouw van Sheeba dat hij het goed maakt, dus ik ben blij :)
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Dorien

    Ik kreeg een smsje van de buurvrouw van Sheeba dat hij het goed maakt, dus ik ben blij :)



    Ach wat lief van haar, Mario heeft hem vanmiddag gezien dus het gaat goed met je haan Smile
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    ben benieuwd of het jullie morgenochtend ook nog goed gaat met die nieuwe buurman Smile
  5. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    En? Vroeger wakker geworden door de haan, Sheeba?
  6. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb via sms vernomen dat Piri erg in zijn nopjes is met zijn 5 nieuwe dames..
    De dames hier nemen het er ook van, ze ontsnappen telkens uit mijn tuin en ik kan ze dan weer uit de tuin van 1 van de buren vissen. Blijbaar hield Piri ze toch enigszins in bedwang, de meiden gaan nu de wijde wereld in Smile
  7. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Marnel
    En? Vroeger wakker geworden door de haan, Sheeba?



    Nee , ik hoor alleen ons eigen honden

    Smile
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dorien
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb via sms vernomen dat Piri erg in zijn nopjes is met zijn 5 nieuwe dames..
    De dames hier nemen het er ook van, ze ontsnappen telkens uit mijn tuin en ik kan ze dan weer uit de tuin van 1 van de buren vissen. Blijbaar hield Piri ze toch enigszins in bedwang, de meiden gaan nu de wijde wereld in Smile



    Smile Nieuw draadje: 'wie heeft er plek voor mijn kippen?' Smile
Terug naar de lijst