Verhuizing baan (160 km)

Verhuizing baan (160 km) 

Onderwerp van Monika

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Monika
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monika

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Die 11 euro krijg ik ook als produktiemedewerker voor het inpakken van medischmateriaal en daarvoor hoef ik alleen maar tot 10 te kunnen tellen.


    Dat is dus het verschil tussen jouw en mijn regio.

    En ook de reden waarom ik best bereid ben om een baan buiten Friesland te vinden.

    Die ruimte heb ik nu ook nu de jongste een puber is.

    Maar het salaris is voor mij niet het belangrijkste. Ik wil graag mijn ei kwijt kunnen en een stuk vrijheid in hoe en wanneer ik werk. Ook doorgroeien en opleidingsmogelijkheden vind ik toch wel belangrijk in mijn volgende baan!
  2. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Monika
    ...om synergie op het werkpakket te realiseren,


    Een mooie zin om in de lulkoekbingo op te nemen...

  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Inpakmedewerker is mijn bijbaan naast mijn part-time baan als stewardess. Het is voor de extra's maar zou er niet aan denken dat fulltime te gaan doen. Fulltime stewardess zijn ook niet, vind passagiers veel leuker nu ik minder werk. Ligt niet aan de passagiers maar aan mij.
  4. Monika
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monika
    Re: Re: Verhuizing baan (160 km)
    quote:
    Dit schreef Dion


    Een mooie zin om in de lulkoekbingo op te nemen...



    Haha, erg leuk!

    Net als deze:
    Synergie

    Veel gebruikt om de nadelen van minder voor de hand liggende fusies mee te verhullen, volgens de formule 1+1=3. Van de .mergers' die wel zijn door gegaan zijn de ervaringen met het verzilveren van de synergetisch voordelen niet altijd klinkend geweest. Het organisatorische aspect om van een lappendeken van bedrijfjes een concern te maken blijkt niet eenvoudig te zijn.
  5. Monika
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monika

    Inmiddels ben ik mezelf uit mijn comfort zone aan het trekken. Mijn CV een update gegeven en ik heb 4 vacatures liggen waar ik dit weekend voor ga zitten om pakkende brieven voor te schrijven.


    Vandaag goedkeuring gekregen om Prince2 versneld te doen en dat mag onder werktijd. Ik had nog wat opleidingsbudget te goed.


    Ik vind het moeilijk om 100% voor mezelf en mijn toekomst te kiezen, mezelf deze reis te gunnen.
    Ik roep al jaren dat mijn tijd nog wel komt, maar nu het zo ver is heb ik toch wel behoorlijk last van plankenkoorts!
  6. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Monika
    Inmiddels ben ik mezelf uit mijn comfort zone aan het trekken. Mijn CV een update gegeven en ik heb 4 vacatures liggen waar ik dit weekend voor ga zitten om pakkende brieven voor te schrijven.


    Vandaag goedkeuring gekregen om Prince2 versneld te doen en dat mag onder werktijd. Ik had nog wat opleidingsbudget te goed.


    Ik vind het moeilijk om 100% voor mezelf en mijn toekomst te kiezen, mezelf deze reis te gunnen.
    Ik roep al jaren dat mijn tijd nog wel komt, maar nu het zo ver is heb ik toch wel behoorlijk last van plankenkoorts!


    Compliment Monica, doe je goed!!
  7. Monika
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monika

    De verhuizing van mijn werkzaamheden naar Amersfoort neemt steeds vastere vormen aan. En daar word ik niet blij van. Althans, van de tegemoetkomingen nog niet. Reiskosten gaan volledig vergoed worden, maar reistijd helemaal niet.
    Daardoor haken ook de meeste collega's af.


    Inmiddels heb ik mijn certificaat PRINCE2 binnen, vrijdag nog examen doen om het af te ronden.
    Mijn manager heeft mij, samen met nog 1 collega, opgegeven voor de Green Belt training.


    Als ik mee ga dan ga ik niet mee in mijn huidige functie, maar of als gastdocent of als proces, keten of project 'miep'. Waar dus ook een heel ander financieel plaatje bij hoort Smile en ook meer mogelijkheden om thuis te werken.


    En ondertussen solliciteer ik op soortgelijke functies in andere bedrijven.
    100 km max (ongeveer) vanaf Leeuwarden, dus als iemand wat weet hoor ik het graag! Smile
Terug naar de lijst