Betaalbare kamer in Utrecht?

Betaalbare kamer in Utrecht? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Dorien

    In Tilburg is een kameroverschot hoorde ik.. Maar daar wil ze niet wonen ;)

    Utrecht is gewoon leuk en helaas duur.

    Mijn meiden moeten bij hun, stufie, bijbaan en steun van hun vader en van mij, bijlenen. Anders kunnen zij niet rondkomen.
  2. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    quote:
    Dit schreef Dorien
    maar wil op kamers in Utrecht, in of dichtbij het centrum, met een max huur (all in) van ?350.

    Ja dat wil iedereen.
    Wordt eerst maar eens lid van een vereniging binnen het studentengebeuren, via via is de kans veel groter. Verder gewoon inschrijven.

    In Zeist weet ik wel wat. Een half uurtje fietsen naar het centrum, met de trein 7 minuten. >>LINK<<
    Je moet aan nogal wat eisen voldoen, maar het kost haast niets. (ik weet dat het veel minder kost dan op de website staat) Wel tijdelijk, ik schat nog anderhalfjaar.
  3. Zonder netwerk in Utrecht een kamer zoeken is eigenlijk onbegonnen werk. Een studentenclub/vriendennetwerk - you name it - is cruciaal ?n zoals reeds in mijn studententijd, ergens beginnen en dan verhuizen en iets horen en weer verhuizen ... je in Utrecht vestigen heeft zijn prijs (niet alleen in cash).
  4. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    De dame heeft zich ingeschreven op Kamernet en volgende week al 4 hospiteeravonden... Sjonge.. Ben benieuwd of dat wat oplevert. Ik hoop stiekem dat ze nog eventjes hier blijft wonen...
  5. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    En na ik denk een stuk of 15 hospiteeravonden is het dan al zover.... Veel te snel voor haar oude moedertje... Ze heeft een kamer in Utrecht, Hoograven...
    9 m2 voor ?270 per maand
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Vreselijk.......Smile zo jong en dan al wegweg...
  7. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Malero
    Vreselijk.......Smile zo jong en dan al wegweg...

    Ze is toch 18? Lijkt me een prima leeftijd. Ik wou dat de mijne lekker op kamers ging - dat heeft ze nodig om echt volwassen te worden, vinden wij (als ouders).
  8. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Echt waar?
    Ik vind 18 nog zo jong.
    Ik wordt 17 dit jaar mam, zei ze gisterochtend toen ik haar een kus gaf voordat ze naar school fietste.

    Ik wil het niet horen....Smile
  9. quote:
    Dit schreef Anne1967

    Ze is toch 18? Lijkt me een prima leeftijd. Ik wou dat de mijne lekker op kamers ging - dat heeft ze nodig om echt volwassen te worden, vinden wij (als ouders).


    Die van mij is pas 12, maar ze is vrij kinderlijk in haar doen en laten. Het zou me niet verbazen als ze tot haar 22e thuis blijft wonen. Studeren in Leiden en elke avond terug naar huis met de trein Smile

    Overigens woonde ik op mijn 17e al op kamers, maar dat was omdat het thuis niet lekker liep.
  10. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Nou ja, mijn tweede wordt in juni 17 en gaat in augustus op kamers omdat ze in Middelburg gaat studeren. Ze raakt de weg nog kwijt tussen huis en school en heeft geen flauw idee hoe je een broek wast of wat een brood kost....
    Ze zal zich wel redden.
  11. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ze is 18 en 2e jaars student in Amsterdam. Ze kan koken en wassen en reist door het land met haar OV. Oja, ze redt zich wel. Ze is er aan toe. Alleen ik niet Smile
  12. Mijn dochter studeert in Leeuwarden, derde jaars communicatie, en zoekt een kamer. Ze had een kamer die ze heeft opgezegd omdat ze een half jaar naar Spanje zou gaan. Op het laatste moment ging dit niet door dus nu reist ze heen en weer vanuit Zaandam. Drie uur heen en weer terug. Behoorlijk belastend natuurlijk.
    Vandaar dus dat ze met spoed zoekt naar een fijne kamer met een max huurprijs van 250 euro all in. Heb je een kamer over of ken je iemand die ruimte heeft, zou je mij dan een pb willen sturen? Mijn dochter zou er erg blij mee zijn.
Terug naar de lijst