Bedenk een nieuwe bedrijfsnaam

Bedenk een nieuwe bedrijfsnaam 

Onderwerp van Madam_Mikmak

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak


    Deze gaat het worden, past bij me, heb een mooi lettertype uitgezocht, gekeken op internet of het al bestaat. Kan er niets over vinden dus ik doe het gewoon.


    Ik ben echt heel erg blij.

    Wat voor bon wil je graag hebben....


    Smile
  2. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak


    Deze gaat het worden, past bij me, heb een mooi lettertype uitgezocht, gekeken op internet of het al bestaat. Kan er niets over vinden dus ik doe het gewoon.





    Smile
  3. Hou er wel rekening mee dat een ! niet mag in een domeinnaam

    Dus mocht je ooit een website willen dan is >>LINK<<!eloos.nl niet mogelijk.

    Succes met je bedrijfje!
  4. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Ron43
    Hou er wel rekening mee dat een ! niet mag in een domeinnaam

    Dus mocht je ooit een website willen dan is >>LINK<<!eloos.nl niet mogelijk.

    Succes met je bedrijfje!


    >>LINK<<

    En zorgeloos zelf ook niet meer.
  5. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak

    Ik heb inmiddels alles doorgegeven aan de Kvk.

    Ik werk al sins 2008 als zelfstandige maar moest gewoon de naam aanpassen omdat de oude naam de lading niet meer voldoende dekte.
    Ik ga er niet van uit dat ik een eigen website ga nemen. Ik werk als particulier vpk en wordt in principe grotendeels bemiddeld, ga dus zelf niet actief op zoek naar cli?nten.
  6. quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Ik heb inmiddels alles doorgegeven aan de Kvk.

    Ik werk al sins 2008 als zelfstandige maar moest gewoon de naam aanpassen omdat de oude naam de lading niet meer voldoende dekte.
    Ik ga er niet van uit dat ik een eigen website ga nemen. Ik werk als particulier vpk en wordt in principe grotendeels bemiddeld, ga dus zelf niet actief op zoek naar cli?nten.


    Heb jij dan geen problemen met je VAR? Veel vpk's die uitsluitend via een bemiddelingsbureau werken krijgen geen VAR-WUO meer dit jaar.
Terug naar de lijst