airco

airco 

Onderwerp van leaving

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door marion_5 zelf op 23 juni 2014 om 22:25:12

Terug naar de lijst
  1. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    Ik vind het een luxe probleem... als je veel geld hebt -> lekker doen, als je wat minder te besteden hebt -> dan in de 'si?stamodus' om de temperatuur bij te houden...

    Wij willen allemaal teveel doen met dit mooie weer...vooral ook in de 'doemaargewoon' stand blijven staan. Doe mee met het weer: met 'doeweer' lekker doen en met 'siestaweer' in de relaxhouding :)

    Succes met je beslissing!
  2. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Ik vind het een luxe probleem... als je veel geld hebt -> lekker doen, als je wat minder te besteden hebt -> dan in de 'si?stamodus' om de temperatuur bij te houden...

    Wij willen allemaal teveel doen met dit mooie weer...vooral ook in de 'doemaargewoon' stand blijven staan. Doe mee met het weer: met 'doeweer' lekker doen en met 'siestaweer' in de relaxhouding :)

    Succes met je beslissing!



    Ik wil heemaal niet teveel doen met dit weer maar ik wil wel heel graag lekker kunnen 😴.
  3. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving

    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Ik vind het een luxe probleem... als je veel geld hebt -> lekker doen, als je wat minder te besteden hebt -> dan in de 'si?stamodus' om de temperatuur bij te houden...

    Wij willen allemaal teveel doen met dit mooie weer...vooral ook in de 'doemaargewoon' stand blijven staan. Doe mee met het weer: met 'doeweer' lekker doen en met 'siestaweer' in de relaxhouding :)

    Succes met je beslissing!


    Ik vind het een beetje oordelend, ik wil helemaal niet teveel met dit weer, wat!!! ik kom niet eens ergens toe als het niet heel erg noodzakelijk is.

    Ik vind het iets om over na te denken, omdat het elk jaar terug keert.
    Ik ben kapot met warme dagen als afgelopen weekend en toen was ik toevallig vrij......dus kan ik siesta houden of in ieder geval kalm aan.(meer komt er ook niet uit)
    Maar doordat ik amper slaap ben ik overdag toch echt minder fit en dat werkt door op mn werk......(waar ook geen airco is.....).
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef marion_5

    .....(waar ook geen airco is.....).


    tijd voor een andere baan?
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik heb zoiets:

    voor mijn ramen, met een isolerende laag ertussen, dat scheelt enorm. 't was een enorme uitgave, maar in de zomer is het koel, in de winter is het warm.
  6. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef marion_5


    Ik vind het een beetje oordelend, ik wil helemaal niet teveel met dit weer, wat!!! ik kom niet eens ergens toe als het niet heel erg noodzakelijk is.

    Ik vind het iets om over na te denken, omdat het elk jaar terug keert.
    Ik ben kapot met warme dagen als afgelopen weekend en toen was ik toevallig vrij......dus kan ik siesta houden of in ieder geval kalm aan.(meer komt er ook niet uit)
    Maar doordat ik amper slaap ben ik overdag toch echt minder fit en dat werkt door op mn werk......(waar ook geen airco is.....).



    Owww was niet mijn bedoeling geweest hoor om te oordelen...ik wou alleen maar even een ander gezichtsveld laten zien.

    Ik ben ook minder fit hoor door het warme weer (boven de 25 graden functioneer ik bijna niet meer) maar ik dwing mezelf dan ook tot minder doen (si?sta zit er bij mij ook niet iedere dag in)

    Ga doen wat je denkt dat goed voor jou is. Iedereen heeft weer een andere mening. En ja airco aanschaffen is duur, maar als dat jou helpt moet je het gewoon doen!
  7. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Bij Boog thuis hangt er een airco in de slaapkamer.
    Ik vind het geweldig, hij zet dat ding gewoon op 20 graden ofzo, en het slaapt heerlijk.
    Voordeel is ook dat er geen muggen zijn.
    Wat het kost? Werkelijk geen idee, maar ik vind het een uitvinding.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef marion_5


    Ik vind het een beetje oordelend, ik wil helemaal niet teveel met dit weer, wat!!! ik kom niet eens ergens toe als het niet heel erg noodzakelijk is.

    Ik vind het iets om over na te denken, omdat het elk jaar terug keert.
    Ik ben kapot met warme dagen als afgelopen weekend en toen was ik toevallig vrij......dus kan ik siesta houden of in ieder geval kalm aan.(meer komt er ook niet uit)
    Maar doordat ik amper slaap ben ik overdag toch echt minder fit en dat werkt door op mn werk......(waar ook geen airco is.....).

    Ik heb deze voor de zolderkamer van mijn zoon aangeschaft waar het ook erg warm kan zijn. Een stuk goedkoper dan een airco
    Hij werkt echt heel goed, op een 6 meter afstand voel je nog de bries
    >>LINK<<
  9. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving

    Ik ga dit draadje sluiten.
    Ik heb besloten dat ik deze toko ga verkopen
    In een andere woning zien we dan weer verder
    deze zomer komen we vast nog wel een keer door (voorlopig is t plesant zomerweer voor mij)
Terug naar de lijst