vreemde sms gekregen

vreemde sms gekregen 

Onderwerp van Aicha

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    Net komt er een heel vreemd smsje binnen:

    afkomstig van nummer 00447960667491

    :Congrats your mobile number was selected as a winner of ? 2,000000.00 with Winning No 1422175/14 on FREE LOTTO. Email Fre**ot25@@gmail.com fot claims.

    Iemand interesse in een heleboel geld???
  2. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    In elk geval niet op ingaan. Smile
  3. gelijk weggooien dat geld
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Gauw weggooien!
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Oww heb ik ook al eens gekregen,,,delete....Smile
  6. Gerdy1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Gerdy1
    kreeg deze ook van de week. Even googelen ; >>LINK<<Smile
  7. Geld cashen en op vakantie gaan Smile

    On topic, dit is bekende sms spam.
    Als je erop in gaat is het een scam uiteindelijk en gaat het je geld kosten...
  8. Ik heb onlangs een nieuwe vriend gekregen op Facebook.. volgens zijn profiel kwam hij uit Engeland en ran a bit too hard from staple.
    Gaf me direct een telefoonnummer en nouja, ..
    Ik werd door iemand geattendeerd op een scam site op fb en van hen leerde ik dat ook al denk je dat je een nummer in Engeland belt.. als het met 00447 begint, ga je in de kortste keren doorgeschakeld naar Nigeria e.o. Ghana.

    Ik weet niet hoe, maar kost je 'handen vol klauwen'.

    Leerde btw ook dat er hele groepen zijn die bij die telefoonfraude ook relatiesites afzoeken, profielen jatten en die op fb weer gebruiken om mensen op te lichten.

    Kortom.. niet doen.
  9. quote:
    Dit schreef Poppy

    Ik weet niet hoe, maar kost je 'handen vol klauwen'.

    Smile
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Poppy
    Ik heb onlangs een nieuwe vriend gekregen op Facebook.. volgens zijn profiel kwam hij uit Engeland en ran a bit too hard from staple.
    Gaf me direct een telefoonnummer en nouja, ..
    Ik werd door iemand geattendeerd op een scam site op fb en van hen leerde ik dat ook al denk je dat je een nummer in Engeland belt.. als het met 00447 begint, ga je in de kortste keren doorgeschakeld naar Nigeria e.o. Ghana.

    Ik weet niet hoe, maar kost je 'handen vol klauwen'.

    Leerde btw ook dat er hele groepen zijn die bij die telefoonfraude ook relatiesites afzoeken, profielen jatten en die op fb weer gebruiken om mensen op te lichten.

    Kortom.. niet doen.

    Hoe kan nou iemand zomaar je vriend worden op FB? Dan heb je hem zelf toch geaccepteerd?
  11. quote:
    Dit schreef Poppy
    Ik heb onlangs een nieuwe vriend gekregen op Facebook.. volgens zijn profiel kwam hij uit Engeland en ran a bit too hard from staple.
    Gaf me direct een telefoonnummer en nouja, ..
    Ik werd door iemand geattendeerd op een scam site op fb en van hen leerde ik dat ook al denk je dat je een nummer in Engeland belt.. als het met 00447 begint, ga je in de kortste keren doorgeschakeld naar Nigeria e.o. Ghana.

    Ik weet niet hoe, maar kost je 'handen vol klauwen'.

    Leerde btw ook dat er hele groepen zijn die bij die telefoonfraude ook relatiesites afzoeken, profielen jatten en die op fb weer gebruiken om mensen op te lichten.

    Kortom.. niet doen.

    Vriendschapsverzoeken kan je ook weigeren Smile
  12. Marlies en Inge ,. daar gaat het niet om. Ik bedoelde er mee te zeggen dat ik daardoor heb geleerd over die telefoonnummers.
    En ik heb die meneer zelf toegelaten. Als je geen mensen toelaat leer je nooit iemand kennen.
    Zoals op zijn fb stond "people get into your life for a reason, a season or a lifetime. Sometimes the are a lesson...

    Nou dat lesje heb ik geleerd

    Maar nu ging het om het telefoonnummer.. Smile
Terug naar de lijst