Sociale huurwoning in andere provincie

Sociale huurwoning in andere provincie 

Onderwerp van DonnaQ

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. DonnaQ
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van DonnaQ

    Ik ben ook aan het krimpen. ;-)
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Agnes-HAM
    Een vriendin van mij heeft zich in de omgeving van Ede bij een woningbouwvereniging (Huiswaarts) ingeschreven en had daar binnen anderhalf jaar een prachtige huurwoning.
    Misschien is dat wat voor je?


    Dan had ze extreem mazzel. Normaal sta je hier in Ede, eerst jaren ingeschreven. Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Toke


    Dan had ze extreem mazzel. Normaal sta je hier in Ede, eerst jaren ingeschreven. Smile

    Je hebt bij Huiswaarts ook een loting systeem, die kijkt niet naar inschrijfduur en dan kan je idd mazzel hebben.
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Je hebt bij Huiswaarts ook een loting systeem, die kijkt niet naar inschrijfduur en dan kan je idd mazzel hebben.


    Ja, dat is waar. Mijn opties gaan echter niet zo snel .....
    Maar wil tzt naar Amersfoort hoop dat ze daar ook zoiets hebben.
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dat over een maatschappelijke of economische binding geldt misschien nog alleen voor de landelijke gemeenten. In de grotere regio's is dit nauwelijks meer van toepassing. Je krijgt dan geen extra punten of inschrijfduur meer. Iedereen moet zich overal kunnen vestigen.



    Ik vind Amersfoort een redelijk grote gemeente. Daar moet je toch echt nog binding hebben met de regio. Dus dat is inderdaad belangrijk om uit te zoeken voor de regio die jouw voorkeur heeft Donna.
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Toke



    Ik vind Amersfoort een redelijk grote gemeente. Daar moet je toch echt nog binding hebben met de regio. Dus dat is inderdaad belangrijk om uit te zoeken voor de regio die jouw voorkeur heeft Donna.


    Net ook weer voor mezelf gekeken. Deze regel is sinds 1 juli 2015 afgeschaft.
    Misschien ook voor jou een handige site Donna: >>LINK<< zijn heel veel regio's bij aangesloten.
Terug naar de lijst