Zon/warmtewerende folie

Zon/warmtewerende folie 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Die rolgordijnen zijn niet goedkoop maar helpen wel. Ik had vroeger mijn slaapkamer op zolder met een dakkapel en plat dak. Zon de hele middag en avond. Helpt echt enorm ten opzichte van niets. Maar koud wordt het natuurlijk niet Smile
    Ik zou het zo weer doen.

    Mijn ouders hebben overigens nu van die rolluiken aan de buitenkant laten plaatsen met een nieuwe dakkapel.
    Dat is het meest effectieve.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    Ik vind op internet alleen maar verduisterende, maar geen zonwerende met aluminiumSmile
    Heeft iemand een linkje?
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik vind op internet alleen maar verduisterende, maar geen zonwerende met aluminiumSmile
    Heeft iemand een linkje?


    Nee, helaas. Ik heb ze vorig jaar gekocht bij de Aldi en ze verkopen ze ook regelmatig bij Jysk. Je zou ook zo'n aluminiumding dat je normaal gesproken op de voorruit van de auto doet, kunnen vastplakken aan het kozijn for the time being. Het wordt dan wel hartstikke donker Smile
  4. Piwi
    Alive and kicking

    Toon alleen de berichten van Piwi
    quote:
    Dit schreef kaatje
    ....Het wordt dan wel hartstikke donker Smile



    wat volgens mij ook effect heeft...
  5. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Margo
    >>LINK<<

    Ah dank.! Gemetalliseerd heet dat dus. Weer wat geleerd. Smile
  7. Ilonka68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ilonka68
    In mijn vorige huis heb ik in de slaapkamer van mijn dochter ook zonwerend folie opgeplakt. Is wel even een klusje, om het allemaal goed op te meten. Dat was een recht raam, maar het werkte wel. Het was er vrijwel nooit meer echt warm. Volgens mij heb ik toen bij Halffords vandaan, maar ik zag het laatst ook bij de Action. Succes ermee!
Terug naar de lijst