sollicitatie

sollicitatie 

Onderwerp van nibo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Dat heb je goed gedaan. Inderdaad wie niet waagt.. Duim dat je toch op gesprek mag komen!
  2. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    Succes !
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Top gedaan! Ook al blijft het misschien een afwijzing, je hebt voor jezelf goed in beeld gebracht wie je bent, wat je wilt en wat jij aan een organisatie kan toevoegen.
  4. Kerstin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kerstin
    Ik lees dit nu pas. Nog even een tip die ik mee kreeg en die ik met je wil delen. Ze vinden het op zich prettig dat je de werkervaring hebt, maar daarnaast willen ze vaak ook zien waar jouw uitdaging ligt in de nieuwe functie. Waar je jezelf in zou willen ontwikkelen, waar wordt je enthousiast en gemotiveerd van. Als er staat dat ze denken dat je te zwaar bent, dan denken ze dat je te snel uitgekeken op de functie bent, omdat er te weinig ontwikkeling voor jou in zit. En soms heeft t dan ook met het salaris aspect te maken.

    Ik heb de bovenstaande tip verwerkt in mijn laatste brief en kreeg nu een uitnodiging Smile

    Ik vind het in ieder geval stoer dat je de confrontatie aangaat. Ik ben benieuwd naar de reactie. Succes!
Terug naar de lijst