oproep voor kookgroep

oproep voor kookgroep 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    OPROEP
    Gezocht. 3 vrouwen en 5 mannen die serieus in een kookgroepje willen meedoen. het is omdebeurt bij een deelnemer thuis en per twee personen kook of maak je een gang. we starten in overleg ergens januari. dus.... wie durft er serieus aan mee te doen? je hoeft echt geen chefkok te zijn maar je moet t wel echt willen.
  2. waterhoentje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van waterhoentje
    Hoi,

    Leuke oproep, ik woon te ver weg anders had ik t wel leuk gevonden.
    Misschien heb je priv? reacties gehad. Ik hoop t voor je

    Succes met je leuke initiatief
  3. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    We hebben er weer een man bij, helemaal goed! Maar we hebben meer mensen nodig. Je hoeft echt niet in noord Holland te wonen. Wat is t plan? Vijf dames en vijf heren. Je kookt per stel een gang op basis van een thema. Je stelt je huis beschikbaar om t daar te doen, maar gezien we met tien mensen zijn zal dat max 1x per jaar zijn en dat is wellicht nog veel. Je kookt niet steeds met dezelfde en er kan ook voor gekozen worden om t hoofdgerecht met drie mensen te doen. Ook leuk als er iemand met wijnkennis bij komt. Als we vier mannen en vier vrouwen hebben starten we In ieder geval vast.
  4. waterhoentje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van waterhoentje
    Ik woon in Joure, 105 KM van Haarlem. Dan zou de hele bups een eind moeten rijden om naar mij te komen.

    Kan er wel 10 laten slapen hoor, dat is t punt niet.
    En wijnkennis ? Haha, je moet t gewoon opdrinken, en als t zuur is of waterig laten staan.
    Ik weet dat er verschillende druiven zijn, en ik houd van droge witte en stevige rode wijn (rioja), pinot noir is ook lekker.

    Merlot is waterig, shiraz een mengdruif (australisch) en krijg ik vaak koppijn van. Meer weet ik niet.
    Vorm jij je groep maar, ik hik tegen de afstand op.

    T gaat om de gezelligheid lijkt me, dat mensen naar en met elkaar in gesprek komen ipv hun kennis (ongevraagd) etaleren.
    Dat er gelachen kan worden.
    Succes !
  5. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    Jammer dat je niet meedoet. Had leuk geweest
  6. waterhoentje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van waterhoentje
    Tja, dat heb je als je ver woont van alles af. Hier heb je ook eetclubs. Maar niet veel, ik start zelf wel wat net als jij. Eet ze !
  7. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    Jij ook, misschien kunnen we een kookwedstrijd ooit doen, hihi
  8. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    Stand, 4 vrouwen 2 mannen. Eerste kookavond komt steeds dichterbij
  9. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Lijkt me leuk want ik houd van koken. Moet er wel even over nadenken ivm tijd. Je hebt nu 4 vrouwen en 2 mannen? Die hebben zich gemeld via pb?
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Veel plezier ik organiseer ook regelmatig kookavonden bij mij thuis,,
    Altijd erg gezellig,,,Smile
  11. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    Sorry Ster, vrouwen zijn compleet. Welke man vult ons nog aan? We willen beginnen!😄
  12. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    [QUOTE]Dit schreef Elisa875
    Sorry Ster, vrouwen zijn compleet. Welke man vult ons nog aan? We willen beginnen!😄 [/QUOT
    Ok?. Veel plezier. Geeft niet want ik had de conclusie al getrokken dat ik er nu ook niet direct ruimte (in de zin van tijd) voor heb.
Terug naar de lijst