bekeuring italie

bekeuring italie 

Onderwerp van Zooitje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef zooitje
    Ik maak eerst maar netjes over... Verhalen doe ik later wel....

    Het systeem in Itali? werkt anders dan in Nederland: als je hebt betaald, erken je dat je de overtreding hebt gepleegd en kun je niet meer in beroep tegen de bekeuring.
  2. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef zooitje
    Lang verhaal in het kort.... Er waren meer mensen in het hotel met een bekeuring.... Hotel had ons moeten melden bij politie... Waarschijnlijk volgen er nog meer bekeuringen vN die dag..
    Ik maak eerst maar netjes over... Verhalen doe ik later wel....
    Schoondochter lief heeft er al 3 binnen... Zelfde dag zelfde hotel..
    Dank allemaal voor reageren... Enne.. Voor wie naar Rome gaat... Er zijn veel zones waar je niet mag rijden zonder toestemming... Hoe je das 'n bij sommige hotels moet komen???


    Dit staat ook in de link naar de ANWB, voor als je meerdere boetes ontvangt voor dezelfde overtreding. Ga gewoon in gesprek als je vindt dat je geen keuze had ivm ligging hotel of nalatigheid hotel.

    Meerdere boetes ontvangen

    Doordat je soms rondjes rijdt op zoek naar de parkeerplek loop je het risico dat je een paar keer langs de registratiecamera rijdt. Je krijgt dan meerdere bekeuringen thuis gestuurd. Formeel is het iedere keer weer een aparte overtreding en die moeten allemaal apart betaald worden. Vaak is het zinvol om met het EMO te bellen voor de mogelijkheden. Zij kunnen soms boetes seponeren. Dit kan in het Nederlands.
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef zooitje
    (..).. Enne.. Voor wie naar Rome gaat... Er zijn veel zones waar je niet mag rijden zonder toestemming... Hoe je das 'n bij sommige hotels moet komen???


    Parkeren bij een transferium en per OV de stad in?

    Als dat niet tot de mogelijkheden behoort, ontheffing (toestemming) aanvragen?

    Indien je e.e.a niet geweten hebt of heb kunnen weten.. wellicht het hotel aansprakelijk stellen.. of dat kansrijk is?

    Smile

    Waarom zou je eigenlijk naar Rome willen?
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb ook eens een Italiaanse bekeuring gehad. Tien jaar terug ofzo. Helemaal Italiaans dus ik heb maar de gok genomen dat ie terecht was en heb betaald.
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef zooitje

    Dank allemaal voor reageren... Enne.. Voor wie naar Rome gaat... Er zijn veel zones waar je niet mag rijden zonder toestemming... Hoe je das 'n bij sommige hotels moet komen???

    Ik ken hier ook zat hotels waar je met de auto niet kunt komen. Smile
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef SFR


    Waarom zou je eigenlijk naar Rome willen?

    Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Nou Bloem, beantwoord de vraag dan eens?
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef SFR
    Nou Bloem, beantwoord de vraag dan eens?

    Want dat kun je zelf niet bedenken natuurlijk Smile
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Want dat kun je zelf niet bedenken natuurlijk Smile


    Klopt.

    Ik kan eigenlijk alleen maar denken aan die massa's toeristen die die stad dagelijks overspoelen, dus de drukte, de warmte, de vervuiling en, momenteel, ook het waterrantsoen.

    Dusss ja, ik geloof dat Rome wel en heb er geen behoefte aan om daarin rond te gaan lopen. Smile
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef SFR


    Klopt.

    Ik kan eigenlijk alleen maar denken aan die massa's toeristen die die stad dagelijks overspoelen, dus de drukte, de warmte, de vervuiling en, momenteel, ook het waterrantsoen.

    Dusss ja, ik geloof dat Rome wel en heb er geen behoefte aan om daarin rond te gaan lopen. Smile

    Prima toch? Gelukkig zijn we niet allemaal SFR.
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Nee, dat zou wat zijn..
  12. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje

    Haha ja wat doe je in Rome.... Naar hetzelfde hotel gaan.... Ze gaan de bekeuring verrekenen met ons.... Verder veel wandelen en dingen bezichtigen en veel lekker Italiaanse gerechten proeven.... Handig hoor om daar een Italiaanse schoondochter in spe voor te hebben.... Die weet zoveel achteraf plekjes...
    En nee.... Wij houden niet van de touristische plekjes....
Terug naar de lijst