Powerbank

Powerbank 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Ik zoek een goede powerbank waarmee ik mijn telefoon (samsung s9) een paar keer kan opladen. Moet ik op meer letten dan mah? Of heeft iemand een goede suggestie?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ga niet voor de goedkoopste Smile

    Die van mij was een aantal jaren best prijzig (maar ik vond hem zo leuk, rond met bloemetjes); hij doet het nog steeds erg goed.

    Overigens als ik nu eentje zou kopen zou het er eentje zijn met solarcellen.
  3. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef scar
    Ga niet voor de goedkoopste Smile

    Die van mij was een aantal jaren best prijzig (maar ik vond hem zo leuk, rond met bloemetjes); hij doet het nog steeds erg goed.

    Overigens als ik nu eentje zou kopen zou het er eentje zijn met solarcellen.



    Over die solarcellen: ik heb er eentje met solarcellen en het valt me heel vies tegen.
  4. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Ik zoek een goede powerbank waarmee ik mijn telefoon (samsung s9) een paar keer kan opladen. Moet ik op meer letten dan mah? Of heeft iemand een goede suggestie?


    >>LINK<<

    Hier vergelijkingen en reviews

    Ik zou letten op snelheid van laden (nul naar 50% in minuten), compactheid en aantal mAh.

    Voor Samsung S9 kom ik dan uit op de Anker Powercore (Slim) 10000 of 20000
    29 jun '19 - 11:48:18 / 29 jun '19 - 12:01:19
  5. Bericht van EmC is op 10-09-2019 om 19:03:01 uur verwijderd door Read.

    Reden: cfcfggf

     
  6. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef EmC


    Is ook zo. Capaciteit van die dingen is doorgaans nog lachwekkend.



    Je drukt je nog heel voorzichtig uit.

  7. Bericht van EmC is op 10-09-2019 om 19:02:49 uur verwijderd door Read.

    Reden: gfxgfxgx

     
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Je drukt je nog heel voorzichtig uit.


    Ik zie hem bij mijn buren de hele dag in de zon liggen. Loopt supersnel weer leeg.
  9. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef EmC
    Ik heb trouwens een powerbank van de Action. 10 of 12 euro ofzo voor betaald.
    Ben enorm verbaasd in het positieve.
    Had eigenlijk niks van verwacht. Ik heb ook een S9.
    Wilde even kijken hoeveel Mah hij is maar weet niet waar ik hem heb gelaten.



    ik heb een powerbankje (niet die solar) van een paar euro die ik destijds bij Big Bazar heb gekocht. 6000 mah, wat tegenwoordig best klein is. Er staat geen merk op, helaas, want ik wil er graag een grotere versie van hebben. Ik kan er mijn S4 2x mee opladen.

  10. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ik zie hem bij mijn buren de hele dag in de zon liggen. Loopt supersnel weer leeg.



    Ik vind het een supermiskoop. Kreng was nog duur ook destijds, rond de 65 euro.
  11. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik heb een solar panel van Waka Waka en laad er de powerbank 10 van waka waka, mijn telefoon en mijn camera mee op. Met de powerbank 10 kan ik 3 a 4 keer mijn telefoon opladen.
    Tijdens het opladen leg ik het panel in de zon en de powerbank in de schaduw.
    Bij geen zon kun je de powerbank op het net opladen.
    Bevalt mij erg goed. Mijn sport is mijn telefoon en mijn camera zo veel mogelijk met zonne-energie op te laden.
    Hou er wel rekening met dat het opladen op de zon nu eenmaal een x aantal uren duurt.
    Middels aanschaf van producten bij Waka Waka steun je iemand die geen toegang heeft tot energie.

    >>LINK<<
    29 jun '19 - 12:18:35 / 29 jun '19 - 12:40:59
  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Ik heb een solar panel van Waka Waka en laad er de powerbank 10 van waka waka, mijn telefoon en mijn camera mee op. Met de powerbank 10 kan ik 3 a 4 keer mijn telefoon opladen.
    Tijdens het opladen leg ik het panel in de zon en de powerbank in de schaduw.
    Bij geen zon kun je de powerbank op het net opladen.
    Bevalt mij erg goed. Mijn sport is mijn telefoon en mijn camera zo veel mogelijk met zonne-energie op te laden.
    Hou er wel rekening met dat het opladen op de zon nu eenmaal een x aantal uren duurt.
    Middels aanschaf van producten bij Waka Waka steun je iemand die geen toegang heeft tot energie.

    >>LINK<<

    Goede tip!
Terug naar de lijst