kan HP laptop niet meer uitzetten

kan HP laptop niet meer uitzetten 

Onderwerp van Dee53

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    Sinds gisteren kan ik laptop niet meer uitzetten, dwz als ik afsluit start ie uit zichzelf weer op. Wat kan dat zijn en hoe kan ik t oplossen?
  2. liesje1960
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van liesje1960
    Heb er niet veel verstand van maar als je laptop afsluit heb je toch altijd de keuze tussen.....afsluiten /uit en afsluiten/ opnieuw opstarten? Daar misschien laatste keer verkeerde keuze gemaakt? Die keuze blijft dan namelijk staan.....volgens mij ( die er niet veel verstand van heeft)
  3. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Het is een erg botte manier van resetten, maar is het mogelijk dat je de accu en de stroomkabel er even af haalt (wacht wel even tot hij weer helemaal is opgestart), tot 15 tellen en dan weer aansluiten?
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Dee53
    Sinds gisteren kan ik laptop niet meer uitzetten, dwz als ik afsluit start ie uit zichzelf weer op. Wat kan dat zijn en hoe kan ik t oplossen?

    powerknop merdere seconden ingedrukt houden.

    Alleen in dit geval! normaal gesproken niet doen!
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Accu eruit, stroom erop, aan/uit knop ingedrukt houden tot de laptop uit is. Accu er in, stroom er op, laptop weer aan zetten.

    Succes.
  6. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Accu eruit, stroom erop, aan/uit knop ingedrukt houden tot de laptop uit is. Accu er in, stroom er op, laptop weer aan zetten.

    Succes.


    dank allemaal. Jij zegt hetzelfde als Raymond, + de accu eruit. Waarom is dat laatste noodzakelijk?
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Doe maar eerst het Raymond advies. Hou die uitknop gerust 30 seconden ingedrukt trouwens.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dee53


    dank allemaal. Jij zegt hetzelfde als Raymond, + de accu eruit. Waarom is dat laatste noodzakelijk?

    Deze tip kreeg ik van onze laptop leverancier indertijd van amivedi toen deze in de opstart loop bleef hangen.
Terug naar de lijst