Gasaansluiting niet gebruiken

Gasaansluiting niet gebruiken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    In mijn nieuwe huis zit een gasaansluiting. Deze wordt alleen gebruikt voor het koken. Er is verder sprake van blok verwarming. Ik kook op inductie en heb de gas aansluiting niet nodig. Hoe zorg ik er voor dat ik geen rekening krijg voor het gas, naast niet gebruiken? En kan zoiets ook helemaal afgesloten worden (ivm risico gaslek)?
  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Waarom zoek je geen contact met de energieleverancier ?
  3. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Volgens mij is dat wel mogelijk.. je zult niet de enige zijn die op elektra kookt. Zelf ooit in een appartement complex gewoond waar alleen elektrisch koken mogelijk was.
    Je gaat toch zelf een contract aan met een energie en gas boer. Anders word er sowieso niet geleverd. Dan neem je alleen een contract voor energielevering.

    Een aansluitingspunt word dan gedopt..
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ooit een item gezien in het programma kassa. Zo tegenstrijdig dat je hiervoor moet betalen. De persoon die dit aangezwengeld heeft,heeft een website gemaakt.

    >>LINK<<
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef robinet
    Ooit een item gezien in het programma kassa. Zo tegenstrijdig dat je hiervoor moet betalen. De persoon die dit aangezwengeld heeft,heeft een website gemaakt.

    >>LINK<<

    Bedankt voor de link!! Ik ga het er met de wbv over hebben. Zij zijn er ook bij gebaat dat bewoners elektrisch koken.
  6. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ken ook iemand die nu gasloos is maar een behoorlijk groot bedrag voor de afsluiting moest betalen.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Ken ook iemand die nu gasloos is maar een behoorlijk groot bedrag voor de afsluiting moest betalen.

    Dat is toch van de zotte. Vandaar dat dat item is blijven hangen.
  8. LeonieCH
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Ik heb 2 jaar geleden het gas laten afsluiten en dit kostte me niets. Ik heb contact opgenomen met Eneco hierover en die stuurde me door naar netbeheerder.
    Wel her eventuele aansluiten zou veel geld kunnen kosten.
  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    gewoon niet betalen, dan komen ze het gratis afsluiten
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef koen
    gewoon niet betalen, dan komen ze het gratis afsluiten

    Das op zich een goeie, maar volgens mij krijg je dan ook de rekening voor het afsluiten. Maar is iets om in je hoofd te houden.
  11. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Het zal per woningcorporatie en per energieleverancier verschillen. Dus gewoon bij hen informeren.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik heb me door een heel groot deel van het tweaker topic heen geworsteld. Als nieuwe huurder kan ik met toestemming van de verhuurder de gasmeter gratis weg laten halen. Ik ga dus bij het aanbiedingsgesprek van de woning hier dus over hebben. Verzwaren elektra aansluiting naar 3x25A, aanleg perilex stopcontact en verwijderen gasmeter.
Terug naar de lijst