Werken aan huis. ( huurhuis)

Werken aan huis. ( huurhuis) 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Heel zachtjes komt bij mij het plan om iets voor mezelf te beginnen aan huis.

    Uiterlijke verzorging om precies te zijn.

    Een salon aan huis dus, nu alle kuikens zijn uitgevlogen zijn er zat kamers over om een kamer te transformeren naar salon.

    Maar nu?
    Ik ga dus een kamer (onder?)verhuren aan een bedrijf. Strikt genomen. Ik heb de voorwaarden doorgelezen en ik heb gebeld naar de woningstichting.

    Ze kunnen gewoon geen antwoord geven op mijn vraag of dat wel mag. Ik zie zat mensen om me heen die in een huurwoning zoiets hebben, niet alleen uiterlijke verzorging maar ook coaching of belastingadministratie kantoortjes.

    Ik ben van plan om even een wandeling te maken naar het juridisch loket, maarja, ik heb hier tenslotte een gigantisch netwerk...Smile

  2. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    Hier wordt het gedoogd zolang er geen overlast is voor de buren.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Zolang jij dat bedrijf bent lijkt me dat geen probleem.
    Maar het.juridisch loket zal je het beste antwoord kunnen geven. Het ligt ook aan de regels van de woningbouw, bij ons mag onderverhuren niet, dus zou het niet mogen op die manier.
    Leuk dat je iets voor jezelf gaat beginnen, succes.
  4. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Hier mag het ook. Een nagelsalon, permanente make-up, pianoles, administratie, naailes. Het gebeurt idd erg veel...alleen een vrouw die haar lichaam verkocht (zo'n 10 x per dag) is er door de wijkagent op gewezen dat ze moest stoppen met haar bedrijfje.
  5. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik zou officieel toestemming vragen, krijg je ook geen gedoe achteraf.

    En zijdelings, handig om te weten: >>LINK<<
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Wat een leuke plannen Malero!!


  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Je bent straks een eenmanszaak, dat betekent dat je niks onderverhuurt aan een bedrijf, jij bent als persoon jouw bedrijf namelijk. Dat betekent dat er veel mogelijkheden zijn: >>LINK<<



  8. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    ...alleen een vrouw die haar lichaam verkocht (zo'n 10 x per dag) is er door de wijkagent op gewezen dat ze moest stoppen met haar bedrijfje.


    Jeetje, je mag ook niets Smile
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik heb mijn bedrijf ook aan huis (sociale huur), maar heb geen toestemming gevraagd bij de woningstichting.
    Ik werk vanuit mijn huiskamer wegens gebrek aan ruimte. Ik heb behalve een pc en laptop geen investeringen hoeven doen, loop daarmee dus weinig risico.

    Leuk die plannen, succes!
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Je bent straks een eenmanszaak, dat betekent dat je niks onderverhuurt aan een bedrijf, jij bent als persoon jouw bedrijf namelijk. Dat betekent dat er veel mogelijkheden zijn: >>LINK<<





    Dit inderdaad.

    Wat leuk, Malero!
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ik zou officieel toestemming vragen, krijg je ook geen gedoe achteraf.

    En zijdelings, handig om te weten: >>LINK<<



    Makkelijk, ik kan dus zowiezo niks aftrekken van de bd. Geen eigen zelfstandige ruimte.
  12. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Je bent straks een eenmanszaak, dat betekent dat je niks onderverhuurt aan een bedrijf, jij bent als persoon jouw bedrijf namelijk. Dat betekent dat er veel mogelijkheden zijn: >>LINK<<





    Hobla, hier staat een hoop in. Daar kan ik dit weekend wel mee vooruit.
Terug naar de lijst