Mobiel abonnement voor dochter, welke ?

Mobiel abonnement voor dochter, welke ? 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Voor mijn dochter van bijna 14 ben ik op zoek naar een mobiel abonnement. Niet te duur. Ze heeft nu nog prepaid.

    Nu vraag ik me af hoeveel GB verbruiken meiden van nu eigenlijk zo'n beetje per maand?

    Wil niet te weinig GB want dan krijg ik gedoe met buiten de bundel enzo maar te veel vind ik ook weer zonde als ze dat niet op krijgt.

    En hoeveel bel/sms minuten is redelijk?

    Goede/slechte ervaringen met providers?



  2. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Ik heb een Sim Only abonnement bij Simpel.nl. 5 gb en onbeperkt bellen voor €10,00. Altijd goed bereik.
  3. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    quote:
    Dit schreef Danielle
    Ik heb een Sim Only abonnement bij Simpel.nl. 5 gb en onbeperkt bellen voor €10,00. Altijd goed bereik.



    Heeft mijn zoon ook, volgens mij zitten er ook nog een aantal sms-jes bij.
    Die 5gb is eigenlijk alleen maar voor onderweg. En daar heeft hij zat aan.
    (maar hij is een jongen en geen meisje waar je om vraagt)
    Voor de rest kan hij inloggen op de wifi van school en thuis.
    (en bij familie en vriendjes)
    Alleen in het buitenland heef hij de limiet van 5gb eens gehaald, in Nederland niet.
  4. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef Edwin1967



    Heeft mijn zoon ook, volgens mij zitten er ook nog een aantal sms-jes bij.
    Die 5gb is eigenlijk alleen maar voor onderweg. En daar heeft hij zat aan.
    (maar hij is een jongen en geen meisje waar je om vraagt)
    Voor de rest kan hij inloggen op de wifi van school en thuis.
    (en bij familie en vriendjes)
    Alleen in het buitenland heef hij de limiet van 5gb eens gehaald, in Nederland niet.



    Klopt. Er zitten ook 500 sms'jes in het pakket.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Deze heeft mijn zoon ook. Met plafond is buiten bundel niet mogelijk.
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ik kan bij Simpel kiezen tussen 1 2 4 en 6 GB lees ik. Ben ooit 9 jaar geleden ofzo voor een abonnement voor zoon bij tele2 begonnen met 500mb Smile. Hij heeft dat abbo nog steeds alleen nu 10 GB Smile

    Ik twijfel bij Simpel dan tussen 2 en 4 GB met 2 jarig contract.



  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef Danielle
    Ik heb een Sim Only abonnement bij Simpel.nl. 5 gb en onbeperkt bellen voor €10,00. Altijd goed bereik.


    Heb ik ook voor beide dochters, ideaal. Daarbij kan je een plafond instellen wat ik helemaal top vind. Als ze er per ongeluk overheen gaan kan dat dus minimaal. Daarbij kan je nummers instellen die ze buiten hun bundel altijd kunnen bellen.
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Deze heeft mijn zoon ook. Met plafond is buiten bundel niet mogelijk.


    Zo'n plafond wil ik er wel ophebben want bij zoon heb ik best wel hoge rekeningen gehad toen dat nog niet gebruikelijk was bij abonnementen.
    Ik lees net dat je bij Simpel 0.50 cent per maand betaald als je een plafond instelt.


  9. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85
    Voormij dochter heb ik hem bij simpel afgesloten
    Tot 10 euro kan ze bellen daarna kan ze alleen nog mij bereiken (dat kun je instellen bij hun) bijna over al is er wifi dus heb kleine mb aan internet.
  10. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Zo'n plafond wil ik er wel ophebben want bij zoon heb ik best wel hoge rekeningen gehad toen dat nog niet gebruikelijk was bij abonnementen.
    Ik lees net dat je bij Simpel 0.50 cent per maand betaald als je een plafond instelt.




    Niet bij het abonnement van 10,- wel bij die van 2,50. Tenminste dat was voorheen bij mijn jongste. Of het moet veranderd zijn.
  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Nu vraag ik me af hoeveel GB verbruiken meiden van nu eigenlijk zo'n beetje per maand?

    En hoeveel bel/sms minuten is redelijk






    Jongedames gaan steeds meer verbruiken.
    Wifi is vaak te slecht om de dingen te zien die je wilt zien en dan gaan ze al snel over op 4G
    Er worden veel filmpjes gekeken wat enorm veel verbruikt.
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de, eerst 10 en daarna 20 Gb per maand per persoon gingen en gaan hier makkelijk op.
    Wel krijgen ze halverwege het tegoed een melding en wanneer het op is, is het internet vreselijk traag maar gratis.

    SMS wordt niet gebruikt en bellen wordt heel veel gedaan, dat hebben ze onbeperkt.

  12. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp
    Youfone sim only 7 euro pm voor 1GB en 50 belminuten/sms. Abonn voor 2 jaar.

    Ik heb daar mijn simonly al 3 jaar. Nooit problemen en overal bereik.
Terug naar de lijst